نیازمندان ملایری میهمان ضیافت افطاری شدند
کد خبر: 4051171
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

نیازمندان ملایری میهمان ضیافت افطاری شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر از توزیع 11 هزار و 300 وعده‌ غذای گرم میان نیازمندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اطعام مهدویعلی خراسانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: کمیته امداد براساس تکالیف ذاتی خود در زمینه ترویج فرهنگ خیر و احسان و تعامل با خیران و مؤسسات خیریه طرح اطعام مهدوی را با هدف اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرد.

وی گفت: توزیع بسته‌های مواد غذایی، غذای گرم و افطاری، ویژه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت از اهداف اجرای اطعام مهدوی در آستانه ماه مبارک رمضان است که تا روز گذشته با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بیش از 11 هزار و 300 وعده‌غذای گرم، 735 سبد غذایی به ارزش متوسط هر سبد 400 هزار تومان و 1650 بسته افطاری به ارزش متوسط هر بسته 15 هزار تومان بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع‌ شده است.

خراسانی ادامه داد: 756 میلیون و 288 هزار تومان تاکنون به‌منظور تهیه غذای گرم، تهیه سبد غذایی و بسته افطاری جهت خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ملایر ضمن تقدیر از همکاری مردم و خیران در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد، اظهار کرد: هموطنان خیر می‌توانند از طریق شماره کارت 8433-0002-9979-6037 و یا کد #۰۸14*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان ملایری واریز کنند.

انتهای پیام
captcha