مؤسسه نورالمجتبی(ع) با دو اپلیکیشن «ایمانور» و «آیه‌ها ستاره‌ها» در نمایشگاه قرآن + فیلم
کد خبر: 4052146
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

مؤسسه نورالمجتبی(ع) با دو اپلیکیشن «ایمانور» و «آیه‌ها ستاره‌ها» در نمایشگاه قرآن + فیلم

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) قم با دو اپلیکیشن «ایمانور» آموزش یکپارچه معارف اسلامی و «آیه‌ها ستاره‌ها» اپلیکیشن آموزش قرآن ویژه کودکان در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور دارد.

سید محمدصادق میرباقری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) قمبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) قم در بخش فضای مجازی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن با دو اپلیکیشن «ایمانور» آموزش یکپارچه معارف اسلامی و «آیه‌ها ستاره‌ها» اپلیکیشن آموزش قرآن ویژه کودکان، حضور یافته است.

این مؤسسه فعالیتش را از سال 1392 با هدف نشر و تعلیم معارف اسلامی مبتنی بر آموزه‌های قرآن و عترت در سطح کشوری و بین‌المللی در بستر فضای مجازی، با رویکرد تربیتی و تبلیغی و فراهم ساختن امکانات آموزشی، تولید محتوای متقن و جذاب آموزشی مطابق با استانداردهای روز دنیا، آغاز کرد.

مؤسسه نورالمجتبی(ع) فعالیت چشم‌انداز بیست ساله خود را در پنج گام برپایی دوره‌های معارف و آموزه‌های قرآنی، فراهم ساخن دوره‌های مهارتی و کاربردی، تدوین دوره‌ها به زبان‌های دیگر، جذب و گزینش نیروهای مستعد و تربیت مربی تعریف کرده است.  

این مؤسسه، سامانه آموزشی خود را با بهره‌گیری از دست‌اندرکاران این امر به صورت اپلیکیشن ایمانور بومی‌سازی کرده است تا از این طریق امکان فراگیری و آموزش برای همه علاقه‌مندان به علوم و معارف قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) فراهم شود و بتوانند از دوره‌های متنوع آموزشی این مجموعه با استفاده از اساتید برتر قرآنی کشور، استفاده کنند.

بنابر گفته سیدمحمدصادق میرباقری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) قم «کار دوم مؤسسه در حوزه کودک، طراحی اپلیکیشن «آیه‌ها ستاره‌ها» برای سنین 5 تا 9 سال است تا خردسالان بتوانند به صورت آموزشی و تعاملی از طریق سرگرمی با زبانی کودکانه و با همراهی آزاده آل‌ایوب(خاله نرگس) و دو عروسک جذاب قرآن را فراگیرند.»

16 سوره قرآن از طریق اپلیکیشن آیه‌ها ستاره‌ها همراه با درک معانی و مفاهیم آیات، با مربیان مسلط به روانشناسی کودک و آموزش قرآن به صورت اختصاصی به کودکان آموزش داده می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) قم از طراحی و تولید اپلیکیشن‌های آینده مؤسسه با موضوع آموزش نماز و وضو به کودکان و همچنین در حوزه خانواده و معاشرتی و چالش‌هایی که والدین در زمینه تربیت کودکان با آنها روبرو هستند، خبر داد.

انتهای پیام
captcha