یاسین؛ سوره‌ای که در تورات به آن اشاره شده است
کد خبر: 4053353
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

یاسین؛ سوره‌ای که در تورات به آن اشاره شده است

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و قرآنی «مکتب نور هدایت» گفت: در تورات به سوره یاسین معمه می‌گویند که سوره‌ای از سوره‌های قرآن پیامبر آخرالزمان است که عمومیت آفرین است یعنی خیر دنیا و آخرت با آن نصیب می‌شود.

مسعود رستنده مدرس دانشگاهبه گزارش ایکنا از همدان، مسعود رستنده، مدرس دانشگاه و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و قرآنی «مکتب نور هدایت»، امشب ۸ اردیبهشت‌ماه در محفل قرآن و عترت «مکتب نور هدایت» و مراسم افطاری با بیان نکاتی از سوره یاسین اظهار کرد: این سوره از نام‌های پیامبر است، خواندن این سوره معادل انجام ۲۰ حج و ۱۲ بار تلاوت کل قرآن است، سوره‌ای که در برآورده شدن حاجت مجرب است.

وی افزود: در تورات به سوره یاسین معمه می‌گویند که سوره‌ای از سوره‌های قرآن پیامبر آخرالزمان است که عمومیت آفرین است یعنی خیر دنیا و آخرت با آن نصیب می‌شود. یکی دیگر از نام‌های این سوره دافعه است که دفع بلا می‌کند.

رستنده یادآور شد: محی‌الدین عربی می‌گوید یک بار مریض بودم و بیهوش شدم، در بین فرشته‌های عذاب و ترسناکی که دیدم، ناگهان فرشته‌ای زیبا آمد و گفت من باسین هستم به هوش آمدم و دیدم پدرم در حال خواندن سوره یس است سوره‌ای که به فرموده پیامبر قلب قرآن و دارای اثرات و برکات زیادی است.

یادآور می‌شود؛ در این محفل قرآنی سه تن از قاریان همدانی، آقایان مسعود صفری، حسین علیخانی و یاسین پورغیاثیان به تلاوت سوره یاسین پرداختند.

یاسین؛ سوره‌ای که در تورات به آن اشاره شده است

انتهای پیام
captcha