اردبیل؛ مقصد سفرهای عید فطر + فیلم
کد خبر: 4054062
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

اردبیل؛ مقصد سفرهای عید فطر + فیلم

استان اردبیل با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری یکی از مقاصد سفر در تعطیلات عید فطر است.

 سفرهای عید فطربه گزارش ایکنا از اردبیل، طبیعت چشم‌نواز استان اردبیل با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری، جاهای بکر دیدنی و اماکن تاریخی یکی از مقاصد سفرهای هموطنان در ایام تعطیلات عید سعید فطر است.

سفر در اردیبهشت‌ماه می‌تواند یکی از  تجربه‌های منحصربه‌فرد برای علاقه‌مندان به گردشگری و سفر باشد.

شهرها، روستاها و مناطق طبیعی متنوعی در بخش‌های مختلف استان اردبیل در فصل بهار و به‌خصوص اردیبهشت‌ماه زیباترین طبیعت و بهترین آب و هوا را برای سفر دارند، تماشای برخی چشم‌اندازها در جاذبه‌های طبیعی مختلف ایران تنها در این زمان از سال میسر می‌شود و اگر در سایر فصل‌ها به این مناطق سفر کنید فرصت بهره‌بردن برخی از این زیبایی‌ها را نخواهید داشت.

اگر از طرفداران گردشگری یا علاقه‌مندان به سفر هستید و برای بازدید از مناطق طبیعی ایران این سوال در ذهن شما می‌چرخد که تعطیلات عید فطر کجا برم؟ در این گزارش با ما همراه شوید تا زیباترین دیدنی‌های استان اردبیل را به شما معرفی کنیم.

از شمال تا جنوب استان ظرفیت‌های طبیعی برجسته‌ای وجود دارد و به همین دلیل برای بازدید از نقاط مختلف، انتخاب‌های متفاوتی خواهید داشت. گرچه در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ نیز مانند سال گذشته به‌دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای بازدید از برخی جاذبه‌ها وجود دارد ولی آشنایی با زیباترین مقاصد گردشگری ایران خالی از لطف نیست.

انتهای پیام
captcha