رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران حماس در خارج، نیروی ویژه اعزام می‌کند
کد خبر: 4055820
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران حماس در خارج، نیروی ویژه اعزام می‌کند

روزنامه تایمز انگلیس اعلام کرد: منابع اطلاعاتی این روزنامه خبر داده‌اند که رژیم اسرائیل قصد دارد برای ترور رهبران حماس در خارج از سرزمین فلسطین، نیروهای ویژه اعزام کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه تایمز انگلیس،

طبق اظهارات منابع این روزنامه، رژیم صهیونیستی اخیراً به هم‌پیمانان خود اطلاع داده است که به منظور انتقام از حملات اخیر به اسرائیلی‌ها در دو ماه گذشته، در تدارک اعزام تیم‌های ویژه  برای ترور  رهبران حماس در کشورهای دیگر است.

این روزنامه، دیروز (یکشنبه) گزارش داد که به نظر می‌رسد دستگاه‌های اطلاعاتی در منطقه و اروپا نسبت به این حملات قریب‌الوقوع به حماس هشدار داده‌اند.

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل از صالح العاروری و زاهر جبارین از اهداف بالقوه این رژیم برای ترور نام برده است. 

منابع اطلاعاتی گفته‌اند که اسرائیل، پس از یک سال پایبندی به آتش بس با میانجیگری مصر در پی جنگ در نوار غزه، درصدد ارسال یک پیام واضح با مضمون آمادگی برای افزایش درگیری ها است.

این اقدام اسرائیل در سایه تشنج‌سازی دولتی و رسانه‌ای علیه «یحیی سنوار»، رهبر جنبش حماس به ویژه پس از عملیات شهادت طلبانه العاد که دو روز بعد از فراخوان سنوار برای آمادگی تسلیحاتی فلسطینیان انجام شد و منجر به هلاکت سه صهیونیست شد صورت گرفت.

گردان‌های القسام، بازوی نظامی جنبش حماس، روز شنبه گذشته تهدید کرد هرگونه آسیب به یحیی سنوار یا هریک از رهبران مقاومت فلسطین پاسخی بی‌سابقه به دنبال خواهد داشت.

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های القسام چند روز قبل نسبت به آسیب رساندن به یحیی سنوار یا هر یک از رهبران مقاومت به صهیونیست‌ها هشدار داده بود. 

انتهای پیام
captcha