آزادی قدس نزدیک است
کد خبر: 4107108
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه:

آزادی قدس نزدیک است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه در سخنانی به مناسبت سی و پنجمین سالروز تأسیس این جنبش اعلام کرد که آزادی قدس نزدیک خواهد بود.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در جریان این سخنرانی اظهار کرد: ما با مقاومت در یک محور قرار داریم و به زودی در تمامی نبردها شاهد خوشحالی خود و عصبانیت صهیونیست‌ها خواهیم بود.

وی تأکید کرد: گردان‌های قسّام (شاخه نظامی حماس) یک دقیقه از وقت خود را برای آزادسازی فلسطین هدر نمی‌دهند.

سنوار گفت: مقاومت باید بتواند راه خود را تا آزادی و بازگشت آوارگان به فلسطین ادامه دهد؛ چراکه آزادی قدس بسیار نزدیک است و مردم فقط باید صبر کنند.

وی درباره پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی نیز تأکید کرد: آخرین دور مذاکرات برای تبادل اسرا قبل از انتخابات انجام شد و خواسته‌های ما برای آزادی اسیران بیمار و همچنین اسیران زن و مرد و کودکان روشن بود. ما به رژیم اشغالگر زمان محدودی برای تکمیل روند تبادل اسرا می‌دهیم، در غیر این صورت این پرونده را برای همیشه می‌بندیم.

سنوار همچنین خاطرنشان کرد: اگر رژیم اشغالگر برای تکمیل روند تبادل اسرا اقدام نکند، راه دیگری برای آزادی آن‌ها خواهیم یافت.

در همین رابطه، محمد حماده، سخنگوی حماس در گفت‌وگو با شبکه المسیره یمن تأکید کرد که مقاومت فلسطین از ایجاد راهکار مناسب برای آزادسازی اسرا ناتوان نخواهد بود.

وی افزود: اظهارات یحیی سنوار، رئیس جنبش حماس در غزه مبنی بر اینکه فرصت رژیم صهیونیستی در پرونده اسرا کوتاه است، به خاطر وقت‌کشی مسئولان صهیونیست در این پرونده و سرپیچی از مذاکرات است.

سخنگوی حماس تأکید کرد: کابینه افراطی و فاشیسی جدید رژیم صهیونیستی به دنبال هتک حرمت مسجدالاقصی است که در این صورت با خیزش و طوفان کشورهای عربی و اسلامی مواجه خواهد شد و نبرد سیف‌القدس در برابر این خیزش بسیار کوچک خواهد بود.

حماده ادامه داد: هماهنگی در نبرد سیف‌القدس در محور مقاومت وجود داشت و گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس از برادران حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران کمک اطلاعاتی دریافت کرد و این ارتباط همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اختلافات در میان کشورهای اسلامی یا اختلافات حاشیه‌ای برای گروه‌های مقاومت اهمیتی ندارد، تأکید کرد که نبرد ما تنها با دشمن صهیونیستی است.

انتهای پیام
captcha