دیدار کارگروه نمایندگان اعتاب مقدس ایران با تولیت‌های عتبات در عراق
کد خبر: 4056856
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

دیدار کارگروه نمایندگان اعتاب مقدس ایران با تولیت‌های عتبات در عراق

کارگروه نمایندگان اعتاب مقدس ایران با سفر به کشور عراق با تولیت حرم امام حسین(ع) و مسئولان حرم حضرت عباس(ع) و حرم کاظمین دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار کارگروه نمایندگان اعتاب مقدس ایران با تولیت‌های عتبات در عراقبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س) جمعی از مسئولان حرم امام رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س)، حرم حضرت شاهچراغ(ع)، حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، مسجد مقدس جمکران و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای افزایش تعاملات میان اعتاب مقدس به کشور عراق سفر کردند.

کارگروه نمایندگان اعتاب مقدس ایران در سفر خود به عراق با شیخ عبدالمهدی تولیت حرم اباعبدالله‌الحسین(ع)، ابائجی امین‌العام این حرم مطهر و سیدمصطفی ضیاءالدین امین العام عتبه عباسیه و محمدقاسم امین‌العام عتبه عسکریین دیدار کردند و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت کارگروه اعتاب نمایندگان اعتاب مقدس ایران، آمادگی خود را برای انتقال تجارت و همکاری بیشتر اعلام کردند.

این دیدارها که به‌منظور افزایش همکاری‌ها در راستای نشر معارف اهل‌ بیت(ع) برگزار و هدایایی از اعتاب مقدس ایران به مسئولان اعتاب مقدس عراق از جمله مسجد مقدس کوفه، سهله و حرم سامرا اهدا شد.

انتهای پیام
captcha