52 دانش‌آموز ملایری در مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت به رقابت پرداختند
کد خبر: 4059116
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

52 دانش‌آموز ملایری در مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت به رقابت پرداختند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: در مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت همدان، 52 نفر از دانش‌آموزان ملایری به رقابت پرداختند که در نهایت پنج نفر حائز رتبه شدند و به مرجله کشوری راه پیدا کردند.

مسلم بیات معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایرمسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی همه ساله برگزار می‌شود، اظهار کرد: در مرحله مدرسه‌ای این مسابقات در سال‌ جاری بیش از هفت هزار نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله مدرسه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری و در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه تفسیر، قرائت، تحقیق و ترتیل، نهج‌البلاغه صحیفه سجادیه، احکام، اذان و مداحی ویژه آقایان و انشای نماز برگزار شد که بعد از مراحل شهرستانی برگزیدگان به مرحله استانی راه یافتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر یادآور شد: در مرحله استانی نیز دانش‌آموزان ملایری بعد از رقابت با سایر شهرستان‌ها توانستند پنج رتبه استانی را کسب و تعدادی نیز به مرحله کشوری که قرار است به‌صورت حضوری برگزار شود، راه پیدا کنند.

بیات به برگزاری مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان اشاره کرد و گفت: فرهنگیان ملایری نیز در بخش فرهنگیان موفق به کسب دو رتبه استانی شدند که یک نفر به مرحله کشوری راه یافت.

انتهای پیام
captcha