دریافت ۱۳۴۰ اثر در بخش بین‌الملل سوگواره «مهر محرم»
کد خبر: 4060440
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

دریافت ۱۳۴۰ اثر در بخش بین‌الملل سوگواره «مهر محرم»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از دریافت یک هزار و 340 اثر بخش بین‌الملل توسط دبیرخانه سوگواره مهر محرم خبر داد.

سوگواره مهر محرمبه گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 8 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سوگواره «مهر محرم» در سال 1400 در قالب سوگواره ملت امام‌ حسین(ع) برگزار شده است، اظهار کرد: در بخش تک عکس حرفه‌ای بین‌المللی «مهر محرم» یک هزار و 310 اثر از عکاسان 9 کشور ایران، عراق، افغانستان، هندوستان، پاکستان، بحرین، انگلستان، ترکیه و نیجریه به دبیرخانه مهر محرم ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش فیلم کوتاه هوسا (نیجریه) نیز با همکاری شبکه‌های جهانی ولایت 30 اثر دریافت شده افزود: در بخش عکس بین‌المللی 6 اثر و در بخش فیلم کوتاه هوسا سه اثر به عنوان آثار برتر بین‌المللی در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

فلاح ادامه داد: آیین اختتامیه سوگواره ملت امام حسین(ع) ساعت 10 روز سه‌شنبه، دهم خرداد در سالن معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سوگواره ملت امام حسین(ع) هم‌افزایی سه‌گانه جشنواره‌های بوی سیب، اشراق و مهر محرم است افزود: این سوگواره با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف امسال برگزار شده است.

به گفته وی سوگواره ملت امام حسین(ع) با همکاری و مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای دیگر از جمله صدا و سیما، رادیو معارف، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، ستاد بازسازی عتبات عالیات، رادیو معارف برگزار شده و سوگواره مهر محرم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت شده است.

انتهای پیام
captcha