شهادت پنج جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها طی ۴۸ ساعت گذشته
کد خبر: 4061784
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

شهادت پنج جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها طی ۴۸ ساعت گذشته

با شهادت یک نوجوان فلسطینی در رام‌الله تعداد شهدای فلسطینی که در دو روز گذشته به دست صهیونیستها به شهادت رسیدند به پنج نفر رسید.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از فلسطین الیوم، یک نوجوان فلسطینی در نزدیکی دیوار حائل در غرب رام‌الله پس از اصابت گلوله نیروهای اشغالگر صهیونیست به سینه‌اش به شهادت رسید. با شهادت این جوان، شمار شهدای فلسطینی طی دو روز  گذشته به پنج نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد «عوده محمد عوده»، نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در حالی که در روستای المدیه در نزدیکی دیوار حائل از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله سربازان اسرائیلی قرار گرفته بود به مجتمع طبی فلسطین انتقال داده شد که علیرغم تلاش‌های تیم پزشکی به دلیل شدت جراحت به شهادت رسید.

صبح روز گذشته هم یک جوان فلسطینی در اردوگاه الدهیشه در جنوب شهر بیت اللحم در کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسیده بود.

نیروهای اشغالگر صهیونیست پیشتر در استان اردوگاه العروب در شمال الخلیل، «غفران هارون حامد وراسنه» روزنامه‌نگار جوان فلسطینی و «بلال عوض کبها» جوان فلسطینی را در یعبد در استان جنین به شهادت رسانده بودند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است از آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی ۶۲ فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه به دست اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله هم دیروز پنجشنبه اعلام کرد، از ابتدای سال جاری میلادی تا به امروز ۶۲ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در کرانه باختری، قدس اشغالی و غزه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha