حضور قرقیزستان در نمایشگاه «گردشگردی در جهان اسلام»
کد خبر: 4063220
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

حضور قرقیزستان در نمایشگاه «گردشگردی در جهان اسلام»

سفارت قرقیزستان در تهران با حضور در اولین نمایشگاه بین المللی «گردشگری در جهان اسلام» اطلاعاتی در زمینه این نوع از گردشگری در اختیار بازدیدکندگان قرار داد.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: سفارت قرقیزستان در ایران در اولین نمایشگاه بین‌المللی «گردشگری در جهان اسلام» که در تهران برگزار شد، شرکت کرد و با بیش از 20 شرکت مسافرتی ایرانی که علاقه‌مند به همکاری با جمهوری قرقیزستان هستند، جلساتی برگزار و ارتباطاتی برقرار شد.

همچنین وزارت گردشگری ایران، انجمن تورگردانان ایران و مجموعه نمایشگاهی «شهر آفتاب» از غرفه قرقیزستان که توسط سفارت این کشور برگزار شده بود، بازدید کردند.

در این غرفه مطالب ویدئویی و چاپی در مورد پتانسیل گردشگری، فرهنگ، اقتصاد قرقیزستان، کاتالوگ ها و بروشورهای شرکت های مسافرتی و اطلاعاتی در مورد دیدنی های این کشور ارائه شد.

همچنین در این نمایشگاه با بیش از 20 شرکت مسافرتی ایرانی که علاقه مند به همکاری با قرقیزستان در زمینه تبادل گردشگر هستند، جلساتی برگزار و ارتباط برقرار شد.

لازم به ذکر است که «توردکون سیدیکوف»، سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران  قبلا نیز با «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی دیدار کرده بود.

در این دیدار موضوعات توسعه همکاری‌های بین مناطق دو کشور و اجرای پروژه‌های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیپلمات قرقیزستانی خاطر نشان کرد: توسعه همکاری‌های متقابل بین مناطق دو کشور حائز اهمیت است که باعث تشدید همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های تجاری، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری و همچنین در سطح دولت‌های محلی می‌شود.

انتهای پیام
captcha