برگزاری آیین گرامیداشت زنده‌یاد اسفندیار ملایری در خرم‎آباد
کد خبر: 4063527
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

برگزاری آیین گرامیداشت زنده‌یاد اسفندیار ملایری در خرم‎آباد

در آیین افتتاحیه نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با عنوان «محرابیان» یاد و خاطره هنرمند فقید عرصه تئاتر لرستان اسفندیار ملایری گرامی داشته شد.

برگزاری آیین گرامیداشت زنده‌یاد اسفندیار ملایری در خرم‎آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، در آیین افتتاحیه نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با عنوان «محرابیان» ویژه مربیان مساجد که عصر شنبه، ۲۱ خرداد به میزبانی حوزه هنری لرستان آغاز شد، یاد و خاطره هنرمند فقید عرصه تئاتر لرستان اسفندیار ملایری گرامی داشته شد.

سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستان هدف از اجرای این برنامه را تجلیل از سال‌ها تلاش و فعالیت‌های هنری زنده‌یاد اسفندیار ملایری در عرصه فعالیت‌های هنری به ویژه تئاتر ذکر کرد.

بنا بر این گزارش، نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد «محرابیان» ویژه مربیان مساجد است که در روزهای ۲۱ الی ۲۳ خرداد ماه جاری به مدت سه روز به میزبانی حوزه هنری لرستان در تالار ماه حوزه هنری لرستان در حال برگزاری است.

در این نشست ۴۰ مربی گروه تئاتر بچه‌های مسجد از استان‌های لرستان، خوزستان، کردستان، ایلام و کرمانشاه حضور دارند.

یادآور می‌‏شود، مرحوم اسفندیار ملایری بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون لرستان و از اعضای کانون منتقدان تئاتر لرستان، آذرماه سال 99 به دلیل ابتلا به ویروس کووید 19 دار فانی را وداع گفت.

زنده‌یاد ملایری علاوه بر فعالیت در عرصه تئاتر، دبیر آموزش و پرورش و مدرس تئاتر در هنرستان هنرهای زیبا و آموزشگاه‌های هنری لرستان نیز بود.

انتهای پیام
captcha