ضدیت ما با استکبار هیچگاه کمرنگ نمی‌شود
کد خبر: 4064836
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

ضدیت ما با استکبار هیچگاه کمرنگ نمی‌شود

امام جمعه کرج گفت: ضدیت ما با استکبار و به خصوص آمریکای جنایتکار و افکار پلیدش هیچگاه کم‌رنگ نخواهد شد.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ خرداد کرج با بیان اینکه ضدیت ما با استکبار و به خصوص آمریکای جنایتکار و افکار پلیدش هیچگاه کم‌رنگ نخواهد شد گفت: اخیراً اشرار صهیونیستی نکاتی را در خصوص ایران و تغییر رویکرد شان بیان کردند که حالا در میدان عمل نتیجه گفته هایشان را خواهند دید. اما آنچه که ما فراموش نخواهیم کرد و جزء آداب هر جامعه ما قرار گرفته فریاد مرگ بر آمریکا است.

وی به ترور ۱۷ هزار نفر به دست منافقان اشاره کرد و افزود: تاکنون هر اقدامی علیه مسلمانان انجام گرفته یک پای ثابت آن منافقان بودند.

خطیب جمعه کرج به سالگرد شهید مصطفی چمران به عنوان سرداری شجاع و دلیر اشاره کرد و افزود: زندگی و شخصیت شهید چمران می‌تواند الگویی برای جوانان و مسئولان کشور باشد.

وی گفت: شهید چمران مردی اهل عمل و جهاد و مقاومت بود و امروز برای رفع مشکلات کشور به مسئولانی همچون شهید چمران نیاز است.

حسینی‌همدانی به مدیریت مصرف آب و جلوگیری از بیابان‌زایی در کشور اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با اهتمام ویژه جلوی تغییر کاربری‌های کشاورزی را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با انتقاد از معیوب‌بودن شبکه آبرسانی و استفاده از روش‌های غرقابی و کشت محصولات آب بر در مناطق کم آب اشاره کرد و گفت: لازم است از تولید، مصرف تا بازیافت صرفه‌جویی صورت گیرد.

وی با تاکید برصیانت سدها و اصلاح شبکه‌های آبرسانی گفت: لازم است اقتدار غذایی جامعه در گرو توسعه کشاورزی است.

این مسئول با بیان اینکه امروز یکی از مصادیق استکبارستیزی کمک به استقلال کشور است افزود: رهبر انقلاب اولویت را به بخش کشاورزی داده‌اند چرا که وابستگی غذا منجر به وابستگی سیاسی به کشورهای بیگانه می شود.

فتنه‌گران در عزل و نصب‌های استان البرز به‌کار گرفته نشوند

نماینده ولی فقیه دراستان البرز ادامه داد: دربحث عزل و نصب‌های استان به تازگی انتصاباتی بوده چون نتیجه برای من قطعی نشده بیانی نخواهم داشت.

وی افزود: اما نکته همیشگی آن است که همانطور رهبرمعظم انقلاب فرمودند دربه کارگیری فتنه‌گران و کسانی که در مسیر مقابل حرکت انقلابی مردم حرکت کرده و می‌کنند نباید به کارگرفت و این موضوع از اصول ما است؛ چون این موضوع هنوز برای من مسلم نشده از مساله عبور می‌کنم اگر به نتیجه برسیم سکوت نمی‌کنیم.

 

انتهای پیام
captcha