میرعلایی کناره‌گیری از سریال «حضرت موسی(ع)» را تأیید کرد
کد خبر: 4065385
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

میرعلایی کناره‌گیری از سریال «حضرت موسی(ع)» را تأیید کرد

تهیه‌کننده سریال «موسی(ع)» گفت: به دلیل تغییر تهیه‌کننده دیگر با پروژه «حضرت موسی (ع)» همکاری نمی‌کنم و کارهایم را تحویل سیمافیلم داده‌ام.

سیداحمد میرعلایی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با ایکنا، با تأیید خبر کناره‌گیری از سریال «حضرت موسی(ع)» گفت: روز گذشته خبری مبنی بر کناره‌گیری من از پروژه تلویزیون «حضرت موسی(ع)» در رسانه‌های پخش شد. این خبر را تأیید می‌کنم و دیگر با این مجموعه همکاری نمی‌کنم و تمام کارهای انجام‌شده را در اختیار سیما قرار دادم.

این سریال از بدو شروع پروژه با حواشی مختلفی رو‌به‌رو بوده است. این کار در ابتدا قرار بود که توسط فرج‌الله سلحشور جلوی دوربین برود که به دلیل  فوت این هنرمند روند ساخت متوقف شود. در ادامه جمال شورجه برای کارگردانی این کار انتخاب شد. این فیلمساز هم به دلیل بیماری از همکاری با این پروژه قرآنی معذور شد.

در ادامه، ابراهیم حاتمی‌کیا برای کارگردانی این مجموعه برگزیده شد. وی شروع به نگارش فیلمنامه‌ای مورد نظر خود شد. سناریو این کار آمده شده ولی باز هم حاشیه جدید برای این کار پیش آمده و آن‌هم تغییر تهیه‌کننده سریال است. با آمدن سیدمحمود رضوی برای تهیه این سریال، پروژه کاملاً مستقل از آن چیزی که در ابتدا قرار بود توسط فرج‌الله سلحشور ساخت کار را بر عهده بگیرند جلوی دوربین خواهد رفت.

در انتها، اخیراً اطلاعیه‌ای بدین شرح از سوی رسانه ملی صادر شده است؛ «از یک سال‌و‌نیم گذشته ابراهیم حاتمی‌کیا بازنویسی فیلمنامه سریال «موسی(ع)» را آغاز کرد و تاکنون ۳۰ قسمت از این سریال بیش از ۶۰ قسمتی به طور کامل بازنویسی شده و بازنویسی قسمت‌های دیگر نیز به سرپرستی وی در حال انجام است.

همچنین از یک سال گذشته با برپایی ۱۰ کارگاه بزرگ چوب، آهن، دوخت لباس تاریخی و… آکسسوار صحنه در حال ساخت و آماده‌سازی است که این روند نیز همچنان ادامه دارد. همزمان با انجام این کار، طراحی سه‌بعدی دکورهای عظیم سریال نیز انجام شده و با انتخاب لوکیشن‌هایی نظیر شهرک دفاع مقدس و چند نقطه دیگر در اقصی نقاط کشور، ساخت دکور نیز در مراحل ابتدایی در حال انجام است. گروه جلوه‌های ویژه هم همانند سایر گروه‌های دیگر در حال برنامه‌ریزی برای انجام امور این سریال است.

روابط عمومی سیمافیلم در پایان ضمن درخواست از رسانه‌ها درباره حمایت از پروژه‌های ملی فرهنگی و عدم حاشیه‌سازی برای این پروژه‌ها تاکید کرد: سریال «موسی(ع)» همانند سریال «سلمان فارسی» یکی از ابرپروژه‌های بزرگ رسانه ملی است که ساخت آن چندین سال طول می‌کشد و در حال حاضر نه‌تنها این پروژه متوقف نیست، که حدود ۲۰۰ نفر در بخش‌های مختلف پشت دوربین و کارگاه‌ها مشغول آماده‌سازی شرایط تولید سریال هستند.

لازم به ذکر است که در خبر دیروز روابط عمومی سریال مبنی بر تغییر تهیه‌کننده این سریال نامی از تهیه‌کننده قبلی نیامده بود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ماهور عطابی فیروزاباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ - ۰۵:۰۵
0
0
با سلام خدمت اقای حاتمی کیا ، لطفا نقش اصلی این سریال را به من بدهبد . رزومه را به چه شماره ای ارسال نمایم ، مطمئن باشید که قبول می شم ،سپاسگزارم .
captcha