کنگره شهدا در ملایر با رویکرد خدمت‌‌محور برگزار می‌شود
کد خبر: 4065857
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

کنگره شهدا در ملایر با رویکرد خدمت‌‌محور برگزار می‌شود

فرماندار ویژه ملایر گفت: کنگره یک‌ هزار و ۱۰۰ شهید ملایر و دیگر مراسم‌ بزرگداشت شهدا در این شهرستان با رویکرد خدمت‌محور و خدمت‌رسانی به مردم برگزار می‌شود.

فرمانداری ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، روز گذشته، ۳۱ خردادماه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان ملایر که با حضور سردار ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور برگزار شد، بیان کرد: کمیته‌های هفت‌گانه زیرمجموعه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ملایر تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: کنگره یک‌ هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان ملایر با محوریت کنگره هشت هزار شهید استان همدان و دیگر مراسم‌ بزرگداشت شهدا در این شهرستان با رویکرد خدمت‌محور و خدمت‌رسانی به مردم برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر افزود: در این راستا به‌صورت هفتگی برنامه میز خدمت در یکی از نقاط این شهرستان و روستاها برگزار می‌شود. در جریان برگزاری برنامه میز خدمت، خدمات متناسب به نیازها، درخواست‌ها و مطالبات مردم مناطق و محله‌های مورد نظر ارائه و از خانواده‌های معظم شهدای این مناطق دیدار و سرکشی می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: بسترهای این شهرستان برای ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مهیا است و مجموعه شهرستان پای کار است. کمیته‌های زیر مجموعه این شورا نیز در شهرستان تشکیل شد و مسئولان این کمیته‌ها باید طبق وظایف مشخص شده در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان گام بردارند و برنامه‌‌های کاربردی و قابل اجرا ارائه دهند.

حسین فارسی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز با اشاره به ابلاغ احکام مسئولان کمیته‌های هفت‌گانه این شورا و شرح وظایف آنها، گفت: در تحقق اهداف این شورا هیچ کوتاهی پذیرفته نیست و همه مجموعه‌ها باید با جدیت پای کار باشند. مسئولان کمیته‌های هفت‌گانه این شورا باید از ظرفیت ادارات و بخش خصوصی استفاده کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر مردمی کردن برنامه‌های این شورا، مسئولان کمیته‌ها باید از ظرفیت مردمی، جوانان و پیشکسوتان بهره بگیرند. در این نشست مسئولان کمیته‌های هفت‌گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان ملایر مشخص و احکام آنها با امضای فرماندار ویژه ملایر و رئیس این شورا ابلاغ شد.

انتهای پیام
captcha