30 خانواده‌ شهدای جاویدالاثر البرزی تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4066710
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

30 خانواده‌ شهدای جاویدالاثر البرزی تجلیل می‌شوند

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خادمیاران رضوی البرز از برگزاری اردوی یک روزه با محوریت تجلیل از خانواده‌های شهدای جاویدالاثر در استان خبر داد.

 شهدای جاویدالاثر

زهرا کارگربرزی، مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خادمیاران رضوی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برنامه‌های این کانون در آستانه عید غدیرخم، گفت: خوشبختانه امسال برنامه‌های خوبی برای عید غدیرخم با محوریت تجلیل از مادران و همسران چشم انتظار شهدای جاویدالاثر برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول تصریح کرد: در همین راستا از 30 خانواده شهید جاوید‌الاثر کرج برای حضور در اردوی یک روزه همزمان با عید غدیر دعوت به عمل می‌آید.

وی به تشریح برنامه‌های این اردوی یک روزه پرداخت و گفت: کارگروه‌های فرهنگی، غرفه کودک و کمیته ایاب و ذهاب از جمله مجموعه‌هایی هستند که در این اردو به خانواده‌های شهدا خدمات فرهنگی و رفاهی ارائه می‌دهند.

مسئول کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت استان البرز توضیح داد: کارگروه کودک در این اردو، برای کودکان چهار تا 11 سال شهدای مدافع حرم و نویاوران رضوی مسابقاتی با جوایز ویژه برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت اطعام علوی در روز عید غدیر خم، گفت: میهمانان اردوی یک روزه ما در روز عید غدیر از اطعام علوی در کنار سایر برنامه‌های تفریحی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

کارگربرزی تهیه کلیپ از هشت خانواده شهید جاویدالاثر را از دیگر فعالیت‌های اعضای کانون ایثار و شهادت بیان کرد و گفت: تا قبل از برگزاری اردوی یک روزه خانواده‌های شهدای جاویدالاثر، در نظر داریم طی هشت جلسه به دیدار آنها برویم.

انتهای پیام
captcha