رقابت 87 دانش‌آموز همدانی در کنگره قرآن کریم سمپاد
کد خبر: 4066908
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

رقابت 87 دانش‌آموز همدانی در کنگره قرآن کریم سمپاد

رئیس اداره استعدادهای درخشان استان همدان از رقابت ۸۷ دانش‌آموز همدانی در بیست‌وهفتمین دوره کنگره قرآن کریم سمپاد خبر داد.

کنگره قرآن کریم سمپادمحمد ساده‌دل، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه بیست‌وهفتمین دوره کنگره قرآن کریم سمپاد در مرحله استانی در حال برگزاری است، گفت: ۴۱ دانش‌آموز پسر در دبیرستان علامه حلی و ۴۶ دانش‌آموز دختر در دبیرستان فرزانگان در این کنگره در حال رقابت با یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه ۶ داور بومی داوری این کنگره را برعهده دارند، افزود: این کنگره از صبح امروز، ششم تیرماه آغاز شده و در پایان برگزیدگان به مرحله قطبی راه خواهند یافت. در مرحله قطبی منتخبین شش استان همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، مرکزی و کردستان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان استان همدان بیان کرد: در بخش آوایی دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت، حفظ عمومی و حفظ ویژه به‌صورت حضوری به رقابت می‌پردازند و در رشته مفاهیم نیز بخش‌های اینفوگرافی، پادکست و کلیپ وجود دارد که رقابت‌کنندگان در این بخش باید آثار تهیه شده خود را ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha