توهین به مقدسات یعنی عجز کسانی که اسلام را برنمی‌تابند
کد خبر: 4118330
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

توهین به مقدسات یعنی عجز کسانی که اسلام را برنمی‌تابند

در بیانیه کانون قرآن دانشگاه علم و صنعت آمده است: آنانی که ایدئولوژی اسلام را بر نمی‌تابند با فراهم‌سازی بستر برای توهین به مقدسات مسلمانان، عجز خود را در متوقف کردن حرکت رو به رشد نور و حقیقت اسلام در قلب آزادی‌خواهان جهان نشان می‌دهند.

دانشگاه علم و صنعتبه گزارش ایکنا، کانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه علم و صنعت ایران در پی اهانت به مقدسات مسلمانان در برخی کشورهای اروپایی اقدام به صدور بیانیه‌ای کرد که مشروح آن در ادامه می‌آید؛

«أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ مى‌خواهند نور خدا را با دهانهايشان خاموش سازند، ولى خداوند جز اين نمى‌خواهد كه نور خود را به كمال برساند، هرچند كفّار، ناراحت باشند.(توبه / 32)

حرکت جاهلانه اخیر در برخی کشورهای به ظاهر مدعی آزادی‌ بیان و حقوق بشر در توهین و هتک حرمت به مقدسات مسلمانان، بخشی از پازل اسلام‌ستیزی در جنگ شناختی آن‌ها با دین اسلام است؛ دینی که شعار اصلی آن توحید است و به دنبال از هم گسستن سلطه نظام‌های طاغوتی بر بشر است. حال آنانی که ایدئولوژی اسلام را بر نمی‌تابند با حمایت و فراهم‌سازی بستر برای هرگونه توهین به مقدسات مسلمانان آن هم با شعار آزادی بیان، عجز و ناتوانی خود را در متوقف کردن حرکت رو به رشد نور و حقیقت اسلام در قلب آزادی خواهان جهان نشان می‌دهند.

آن‌ها خوب می‌دانند که اگر دل ملتی به نور اسلام روشن شود، دیگر هیچکس توانایی سلطه بر آن‌ها را نخواهد داشت. خطاب به خواهران و برادران مسلمان خود در سرتاسر جهان اعلام می‌داریم: «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا‌»، (آل عمران/103) با تمسک به ریسمان خدا و وحدت خود موجبات شکست هیمنه دشمن سرخورده را فراهم نمایید و همانا وحدت شما مستضعفان جهان است که در انتها به تصدیق آیه «نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینا» خواهد انجامید.

در پایان ضمن محکومیت اقدامات شنیع صورت گرفته در مهد آزادی بیان! خطاب به آنان اعلام می‌داریم: بدانید که اسلام قدرت بزرگ فرداست، تلاش‌‌های شما در خاموش نمودن نور توحید تماماً بدون تاثیر خواهد بود و به زودی نتیجه اعمال خود را خواهید دید.

قدمت مبارزه حق و باطل به بلندای تاریخ است و اکنون که در پیچ تاریخی آن، یعنی آزادی قدس شریف هستیم، بدانید که ذره‌ای از حق دین خدا کوتاه نخواهیم آمد.

والسلام علی من تبع الهدی

کانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه علم و صنعت ایران»

انتهای پیام
captcha