برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در شش بقعه شاخص همدان
کد خبر: 4067478
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در شش بقعه شاخص همدان

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری برنامه‌های آموزشی قرآن در شش بقعه شاخص این استان خبر داد.

مجتبی جمالی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدانمجتبی جمالی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در ایام تابستان امسال برنامه‌های آموزشی قرائت، روخوانی و حفظ قرآن کریم در شش بقعه شاخص استان که شرایط لازم برای برگزاری این کلاس‌ها را دارند، برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه‌های آموزشی در بقاع متبرکه امامزاده عبدالله و شاهزاده حسین(ع) همدان، امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند، تالار قرآن ملایر، امامزاده عبدالله(ع) ملایر و در روستای ولاشجرد تویسرکان برگزار می‌شود.

جمالی همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع شاخص استان خبر داد و گفت: این محافل نیز در مناسبت‌های مختلف در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: متأسفانه در استان همدان وقف قرآنی درآمدزا نداریم. در همین راستا در جلسات متعدد این موضوع را مطرح کرده و یا افرادی که برای وقف به ما مراجعه می‌کنند با توجه به این نیاز استان، وقف‌های قرآنی را به آنها پیشنهاد می‌کنیم.

وی یادآور شد: در استان همدان وقف‌های اندکی برای امور قرآنی وجود دارد که قید زمان و مکان دارند و از این جهت نمی‌توان از درآمد آنها برای مسابقات قرآن استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha