تشکیل حلقه‌های قرآنی در مؤسسات قرآنی البرز
کد خبر: 4068014
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

تشکیل حلقه‌های قرآنی در مؤسسات قرآنی البرز

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در ایام تابستان حلقه‌های قرآنی در سطح مؤسسات قرآن استان برگزار می‌شود.

سیده زهرا حسینی اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برپایی حلقه‌های قرآنی در سطح مؤسسات قرآن استان طی ایام تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت با بهره‎‌گیری از ظرفیت مؤسسات قرآن و عترت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح که با مشارکت مراکز قرآنی برگزار می‌شود شاهد اجرای فعالیت‌های قرآنی متنوعی در سطح استان خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: فعالیت‌های مؤسسات قرآنی در سامانه حمد ثبت خواهد شد و این امر موجب توسعه و ترویج هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی به‌ویژه در سطح مؤسسات خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: برگزاری محافل و کلاس‌های مختلف آموزشی در سطح مؤسسات قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که در طول ایام تابستان نسبت به اجرای آن اقدام می‌شود.

حسینی اظهار کرد: در هر حلقه قرآنی بین 15 تا 20 جوان و نوجوان حضور دارند و فعالیت‌های قرآنی مثل روخوانی، روانخوانی، تفسیر، ترجمه و تجوید اقامه نماز و مشاوره مذهبی و دینی برگزار می‌شود.

وی گفت: حلقه‌های قرآنی در فصل تابستان برگزار می‌شود که امیدواریم مورد استقبال قشر جوان و نوجوان قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha