گردهمایی بانوان ملایری برگزار شد + عکس
کد خبر: 4068164
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

گردهمایی بانوان ملایری برگزار شد + عکس

گردهمایی بانوان ملایری به مناسبت هفته ازدواج، شامگاه 11 تیرماه در سینما بهمن این شهرستان برگزار شد.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایربه گزارش ایکنا از همدان، گردهمایی بانوان ملایری به مناسبت هفته ازدواج، شامگاه 11 تیرماه با حضور بانوان ملایری در سینما بهمن این شهرستان به همت امور بانوان و خانواده، دفتر نماینده مردم ملایر و با همراهی و همکاری دیگر ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان از جمله اداره ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی و... برگزار شد.

در این مراسم هادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و نام‌گذاری هفته ازدواج، اظهار کرد: ازدواج پایه و بنیان مستحکمی برای زندگی سالم و به دور از آسیب‌های اجتماعی است که در ادیان مختلف به ویژه دین مبین اسلام به آن سفارش شده است.

وی گفت: با وجود این همه سفارش به سنت مقدس و حسنه ازدواج امروز در جامعه شاهد موانع و مشکلاتی برای ازدواج و تشکیل خانواده هستیم، از جمله مشکلاتی که جوانان مطرح می‌کنند نبود مسکن، شغل و مشکلات اقتصادی است.

بیگی‌نژاد با تأکید بر لزوم مدارای مردم با یکدیگر، در اشاره به وضعیت اقتصادی کشور خواستار کمک به ترویج روحیه ترحم به یکدیگر در بین اقشار مختلف جامعه شد و گفت: اگرچه حل مشکل وضعیت مسکن به عهده ما مسئولان است اما با کمک صاحبخانه و ترحم و مدارای ایشان می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به وجود بیش از دو و نیم میلیون خانه خالی در کشور اشاره کرد و افزود: این تعداد خانه به جز خانه‌هایی است که در دست مستأجران است.

وی خطاب به خانواده‌ها بر فراهم کردن شرایط مسکن ارزان و مناسب و در اختیار دادن واحدهای مسکونی برای جوانان در شرف ازدواج تأکید کرد و گفت: این یک قدم مهم برای رفع معضل مسکن و تسهیل در ازدواج جوانان خواهد بود.

یادآور می‌شود، در ادامه این مراسم خطبه عقد زوج طلبه شهرستان ملایر با مهریه 14 سکه بهار آزادی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان توسط یکی از روحانیون ملایر جاری شد، اهدای لوح و جوایزی با هدف ترویج فرهنگ حجاب به تعدادی از شرکت‌کنندگان و ذکر مولودی‌خوانی با حضور یکی از مداحان برجسته شهرستان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha