فراخوان حماس برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه
کد خبر: 4069367
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

فراخوان حماس برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه

جنبش مقاومت اسلامی حماس، فلسطینیان ساکن بیت المقدس و کرانه باختری و اراضی اشغالی 48 را به حضور گسترده و پرشور در مسجد الاقصی در روز جمعه این هفته که با روز عرفه همزمان است، فراخواند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هارون ناصرالدین، مسئول دفتر امور قدس در حماس تصریح کرد: حضور گسترده در مسجدالاقصی و اعتکاف در این مکان مقدس در روز عرفه این پیام را به نظامیان و شهرک نشینان صهیونستی اعلام می کند که ما صاحبان حق و وارث این مسجد هستیم و با جان خود از آن پاسداری کرده و هرگز این مکان مقدس را رها نخواهیم کرد.  

وی از تمامی افرادی که به این نداپاسخ گفته و در مسجد حاضر می شوند، تشکر کرده و به نگهبانان و خادمان این مکان مقدس درود فرستاد.  

نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در تمامی مناسبت‌های اسلامی به اقدامات تحریک‌آمیز خود علیه مسلمانان جهان ادامه می‌دهند و هدف از این اقدامات جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان و سیطره کامل بر قبله نخست است، با  این حال مردم فلسطین به ویژه اهالی قدس اشغالی همواره با این اقدامات تحریک‌آمیز مقابله کرده‌اند.

به گفته ناظران سال جاری بدترین سال از نظر هجوم شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی از ابتدای اشغال قدس در سال 1967 به دست رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام
captcha