مشارکت ۳۵۰ مرکز فرهنگی اصفهان در برنامه‌های دهه ولایت
کد خبر: 4071435
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

مشارکت ۳۵۰ مرکز فرهنگی اصفهان در برنامه‌های دهه ولایت

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از شرکت ۳۵۰ مرکز در فراخوان حمایت از کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی ویژه دهه ولایت با عنوان «فرزندان غدیر» خبر داد.

سعید امامی معاون سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهانبه گزارش ایکنا، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سعید امامی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به فراخوان حمایت از کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی ویژه دهه ولایت با عنوان «فرزندان غدیر»، اظهار کرد: مطابق این فراخوان، تشکل‌های مردمی و مراکز فرهنگی که در سطح مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان در حال فعالیت هستند، طرح‌های خود در زمینه برپایی «ایستگاه‌های فرهنگی عیدانه غدیر» را تا 10 تیرماه به ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان ارائه دادند که پس از بررسی طرح‌ها در کمیته‌های تخصصی، از برنامه‌های برتر ۳۵۰ مرکز در قالب هزار عنوان برنامه و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

وی همچنین از برپایی ایستگاه‌های فرهنگی عیدانه غدیر با محوریت اماکن و فضاهای شهری پرتردد و ترویج سنت حسنه هدیه دادن به کودکان و نوجوانان در ایام دهه ولایت خبر داد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ادامه، گفت: مدیریت شهری با حمایت از برنامه‌های تشکل‌های مردمی در سطح شهر، قصد دارد در راستای برون‌سپاری فرهنگی قدم‌های جدی بردارد.

وی تصریح کرد: اعتقاد مدیریت شهری بر آن است که در مراسم ملی و مذهبی، نقش حمایتی داشته باشد و در فعالیت‌های فرهنگی مشارکت کند.

انتهای پیام
captcha