۲۶۰ هزار بسته غذایی ر بین نیازمندان البرزی توزیع شد
کد خبر: 4071908
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

۲۶۰ هزار بسته غذایی ر بین نیازمندان البرزی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: در عید غدیرخم بیش از ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۱۳ میلیارد تومان طبخ و بین نیازمندان البرزی توزیع شد.

کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به تأکید اطعام در روز عید غدیرخم از سوی اهل بیت(ع)، اظهار کرد: در این راستا اقدام به این عمل خداپسندانه در استان البرز کردیم.

وی بیان کرد: به همت خیران و مراکز نیکوکاری استان در عید غدیرخم بیش از ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۱۳ میلیارد تومان طبخ و بین نیازمندان البرزی توزیع شد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود مددجویان و سایر محرومان بیش از گذشته نیازمند حمایت خیران هستند، افزود: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا، نیروهای مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اطعام غدیر در دستور کار قرار گرفت و از تمام ظرفیت‌های موجود بهره بردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه طبخ این تعداد غذا در ۸۹ آشپزخانه در استان انجام شد، گفت: از این تعداد بیش از هشت هزار پرس غذای گرم در محل مصلای بزرگ کرج هم‌زمان با برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خم طبخ شد.

وی متذکر شد: به دنبال آن هستیم تا سنت فراموش شده اطعام در عید غدیر را احیا کنیم.

انتهای پیام
captcha