نُجَباء: جنایات اسرائیل نشانه درماندگی این رژیم است
کد خبر: 4049879
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

نُجَباء: جنایات اسرائیل نشانه درماندگی این رژیم است

سخنگوی جنبش نُجَبای عراق وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی را نشانه درماندگی اسرائیل خواند و خواستار کشاندن مبارزه با این رژیم به اراضی اشغالی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، ‍ سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در گفت‌وگو با شبکه المیادین، رفتار وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را نشانه درماندگی صهیونیست‌ها در برابر هوشیاری مردم فلسطین دانست.
نصر الشَمَّری با اشاره به تداوم جنایات اسرائیل، ادامه داد: این اقدامات حامل پیامی برای اعراب سازشکار است؛ اینکه عادی‌سازی روابط فاقد هرگونه توجیهی است و آنان هیچ ارزشی برای تل‌آویو و واشنگتن ندارند.
 وی تمام جنگ‌افروزی‌ها علیه جنبش‌های مقاومت را نبردهای پیشگیرانه برای حفاظت از رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و افزود: دشمن می‌خواهد که این قضیه به سرزمین‌های اشغالی محدود شود؛ بنابراین باید هر کاری از دستمان ساخته است برای تبدیل پرونده فلسطین به آرمان عربی  ـ اسلامی انجام دهیم تا مانع از تحقق اراده دشمن شویم.

الشمری در پایان گفتگو با المیادین خاطرنشان کرد: به باور ما همه جنبش‌های مقاومت وظیفه دارند کلیه توان مالی، تجربیات، تسلیحات و امکانات پشتیبانی خود را برای انتقال نبرد به خاک فلسطین اشغالی بسیج کنند. چنین تدبیری، ما را از درگیری‌های جانبی پرشماری که به‌منظور حفاظت از رژیم صهیونیستی شعله‌ور می‌شود، نجات می‌دهد.

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند از شامگاه جمعه به بهانه اعیاد یهودی، ورودی کرانه باختری و گذرگاه‌های نوار غزه را به مدت ۳۲ ساعت می‌بندد.

در پی اعلام این خبر، از صبح دیروز درگیری‌های شدیدی در داخل مسجدالاقصی پس از یورش نیروهای صهیونیستی رخ داد. این نیروها به سمت نمازگزاران بمب آتش‌زا پرتاب کردند که به زخمی شدن تعدادی از آن‌ها منجر شد. هلال احمر فلسطین اعلام کرد دهها زخمی را از داخل مسجدالاقصی به بیمارستان‌های قدس منتقل کرده است.

این جنایات صهیونیست‌ها با محکومیت گسترده کشورهای اسلامی روبه‌رو شده است. 

انتهای پیام
captcha