نخستین گروه زائران سرزمین وحی به فارس بازگشتند
کد خبر: 4072278
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۸

نخستین گروه زائران سرزمین وحی به فارس بازگشتند

مراسم استقبال از نخستین گروه زائران حج تمتع استان فارس با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی در فرودگاه شیراز برگزار شد.

بازگشت حجاج، فرودگاه شهید دستغیب شیراز به گزارش ایکنا از فارس، مراسم استقبال از نخستین گروه زائران حج تمتع استان فارس عصر چهارشنبه، 29 تیرماه با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی از جمله محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

غلامرضا کریم آقایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در حاشیه این مراسم با یادآوری اینکه حجاج استان فارس در قالب 11 کاروان باز خواهند گشت، گفت: یک هزار و 300 زائر استان فارس تا روز پنج‌شنبه، 30 تیرماه به شیراز باز می‌گردند.

وی با تصریح اینکه بازگشت حجاج با 5 پرواز از مدینه منوره انجام خواهد شد، افزود: از 11 کاروان، 9 کاروان مربوط به زائران استان فارس و دو کاروان هم مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان خواهند بود.

کریم آقایی، زمان آخرین پرواز حجاج استان فارس را از سرزمین وحی ساعت 22 روز پنج‌شنبه، 30 تیرماه جاری اعلام کرد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای رفاه حال زائران اندیشیده شده است.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس هم گفت: اعزام زائران خانه خدا از استان فارس در سال جاری از ۲۹ خردادماه آغاز شد و امسال یک هزار و ۱۹۲ نفر، در قالب ۱۱ کاروان به همراه ۴۲ نفر عوامل اجرایی عازم سرزمین وحی شدند.

انتهای پیام
captcha