مقابله ورزشکاران عرب و مسلمان با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4075168
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

مقابله ورزشکاران عرب و مسلمان با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

فوتبالیست الجزائری با خودداری از رفتن به تل آویو، برای مسابقه با تیم مکابی نتانیا اسرائیل، مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیست نشان داد..

به گزارش ایکنا، به نقل از اسلام تایمز، رژیم اشغالگر اسرائیل سیلی جدیدی از ورزشکاران عرب دریافت کرد.

این بار این سیلی از سوی احمد توبة، فوتبالیست الجزایری بود که به همراه تیم ترکیه‌ای باشاک شهیر از رفتن به پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل برای مصاف با تیم مکابی نتانیا در بازی برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ اروپا خودداری کرد.

این اقدام، در حالی است که وی هفته گذشته نیز از شرکت در بازی رفت که در استانبول برگزار شد، خودداری کرده بود.

این مدافع الجزایری با این اقدام مورد تحسین جهان عرب و اسلام قرار گرفت و این تصمیم او تصمیمی مردانه و قهرمانانه و به منزله یک سیلی به رژیم اشغالگر و عادی سازان روابط با این رژیم توصیف شد؛ همچنین این کار او تأکیدی است بر اینکه مردم آزاد هرگز با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و عادی‌سازان آن همراهی نکرده، با هر گونه اقدام علیه سرزمین‌های اشغالی فلسطین مخالف بوده و مردم فلسطین و مقاومت آن را رها نخواهند کرد.

البته این بازیکن الجزایری از انتقادهای مطرح شده در فضای مجازی نیز بی نصیب نماند و رژیم اشغالگر اسرائیل و طرفداران عادی‌سازی روابط با آن به ارتش‌های سایبری خود دستور حمله به وی را داده و ضمن توهین به او، از عبارات نژادپرستانه علیه او استفاده کرده و وی را به یهودستیزی متهم کرده‌اند.

اتهام یهودستیزی همچنان بارزترین ابزار صهیونیست‌ها بوده که از آن برای حمله به تمام کسانی استفاده می‌شود که در مقابل پروژه‌های آن‌ها، اشغال سرزمین‌های فلسطینی، هتک حرمت مسجدالاقصی و نقض حقوق اعراب و به ویژه مردم فلسطین، جولان سوریه و مزارع شبعا و کفر شوبا لبنان ایستاده‌اند.

انتهای پیام
captcha