اجرای طرح سفیران قرآنی در کلانتری‌ها و مرزبانی‌های کشور
کد خبر: 4075533
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

اجرای طرح سفیران قرآنی در کلانتری‌ها و مرزبانی‌های کشور

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا از اجرای طرح سفیران قرآنی در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و مرزبانی‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح امسال در فرماندهی انتظامی فراجا با هدف انس هرچه بیشتر با قرآن برگزار می‌شود.

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اجرای طرح سفیران قرآنی توسط سازمان عقدیتی ـ سیاسی فراجا گفت: این طرح امسال در فرماندهی انتظامی فراجا با هدف انس هرچه بیشتر کارکنان با قرآن و مبانی قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات طرح سفیران آسمانی گفت: باتوجه به اینکه کارکنان کلانتری، پاسگاه‌ها و مرزبانی ما به جهت مأموریت‌هایی که دارند اغلب نمی‌توانند در محافل انس با قرآن کریم حضور پیدا کنند، این برنامه ویژه را تدارک دیدیم.

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا تصریح کرد: بر اساس این طرح نفرات اول و برترین‌های مسابقات قرآنی فراجا یا نفرات برتر مسابقات قرآنی دیگر سازمان‌ها ازجمله، ارتش، سپاه یا وزارت دفاع صبح‌ها و قبل از شروع کار در کلانتری، پاسگاه‌ها و مراکز مرزبانی حضور پیدا می‌کنند و محفل انس با قرآن را برگزار می‌کنند. در این برنامه قاری یا حافظ قرآن اجرای برنامه خواهند داشت که شور و اشتیاق خاصی را برای شروع به کار کارمندان به وجود می‌آورد. بعد از تلاوت نیز خود قاری یا حافظ در رابطه با بحث حفظ قرآن کریم توضیحاتی را ارائه می‌کنند.

رودمقدس ادامه داد: این اقدام کشف استعداد‌های قرآنی را هم در پی خواهد داشت. این برنامه طی سه ماهه اول، دوم و سوم سال جاری به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

وهاب خدابخشی

انتهای پیام
captcha