تقاضای رسیدگی به جنایت کودک‌کشی صهیونیست‌ها
کد خبر: 4078709
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
خانواده‌های داغدار فلسطینی بیان کردند؛

تقاضای رسیدگی به جنایت کودک‌کشی صهیونیست‌ها

پس از افشای جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان منطقه جبالیا در شمال نوار غزه خانواده‌های این شهدا خواهان رسیدگی به این جنایات در یک دادگاه بین‌المللی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، پس از آنکه نتایج تحقیقات از نقش مستقیم رژیم صهیونیستی در جنایت کشتار 5 کودک در منطقه جبالیا واقع در شمال نوار غزه پرده برداشت، خانواده‌های این کودکان شهید، تعقیب سران رژیم اشغالگر و رسیدگی به این جنایت در دادگاه‌های بین‌المللی را خواستار شدند.

این کودکان در آخرین روز هجوم اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند.

روزنامه هاآرتص در گزارشی تصریح کرده است: ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان مدعی شد که این کودکان به دلیل سقوط موشک متعلق به سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) در منطقه جبالیا کشته شده‌اند.

خانواده‌های پنج کودک نیز به نوبه خود بر لزوم تعقیب و مجازات سران رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب چنین جنایتی، تأکید کردند.

این خانواده‌های داغدار طی نشستی خبری که در محل شهادت کودکان در اردوگاه جبالیا برگزار شد، خواستار آن شدند که تشکیلات خودگردان فلسطین پرونده کشتار کودکان خود را به دادگاه کیفری بین‌المللی برساند و خواستار تعقیب کیفری عاملان این جنایت شود.

پنج کودک کشته شده در این حمله از 4 سال تا 17 سال داشته‌اند. ایهاب نجم پدر یکی از این شهدا در این تجمع تصریح کرد: اشغالگران خون ما را می‌ریزند و با زیر پا گذاشتن همه قوانین و در برابر سکوت جهان، کودکان ما را با بی‌رحمی تمام به قتل می‌رسانند.

وی افزود: مصمم هستیم از طریق حقوقی و قانونی اقدام کرده تا مجرمان را به دادگاه‌های بین‌المللی کشانده و آنها را به مجازات خود برسانیم. ما در برابر کسانی که حق زندگی را از کودکانمان سلب کردند، سکوت نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha