به گزارش ایکنا از قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۹ مرداد تا ۴ شهریورماه شامل سالروز شهادت امام سجاد(ع) و دهه پایان ماه محرم از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا برگزار می‌شود مراسم قبل از ظهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا جمشیدی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مقداد تابش برگزار می‌شود و سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) مجید علی اکبری مداحی خواهد کرد.

مراسم قبل از مغرب نیز شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد فاطمی ابهری، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت‌الاسلام حکیمی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصابر جعفری برگزار می‌شود.

همچنین دوشنبه، سه شنبه، چهارشنه و جمعه به ترتیب محمدعلی بختیارزاده، شفیع‌پور، یزدان ناصری و مهدی قاسم زاده مداحی می‌کنند.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مداحی حسن حیدرزاده، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی عباس حیدرزاده، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و به ترتیب با مداحی علی مهدوی‌نژاد و مهدی سلحشور و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و به ترتیب با مداحی هادی شمس و سیدمحسنی بنی فاطمی برگزار می‌شود.

همچنین در هفته پیش رو سه شنبه بلافاصله بعد از نماز عصر قرائت خطبه امام سجاد(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و قرائت عباس حیدرزاده، پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت مهدی حیدرزاده، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای هادی شمس و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و قرائت دعای رضا ایزدی برگزار می‌شود.