دیدار سیدمحسن خدام‌حسینی با شاگردان قدیمی + عکس
کد خبر: 4079526
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

دیدار سیدمحسن خدام‌حسینی با شاگردان قدیمی + عکس

در حاشیه برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن «مشکات» جمعی از داوران این رویداد، که تعدادی از آن‌ها هم‌اکنون از قاریان بین‌المللی بوده و در گذشته از شاگردان سیدمحسن خدام‌حسینی بودند، دیداری با این پیشکسوت قرآنی داشتند.

نظر استاد خدام‌حسینی در مورد 2 قاری بین‌المللی کشور

به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن مشکات روز گذشته، 29 مردادماه با حضور داوران ممتاز و بین‌المللی کشورمان در فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

در حاشیه داوری این مسابقات که به صورت مجازی و پخش فایل صوتی شرکت‌کننده‌ها برای گروه داوری برگزار شد، گروه داوری متشکل از استادانی همچون احمد ابوالقاسمی، محمدرضا پورزرگری، حسن ربیعیان، مسعود سیاح‌گرجی، صالح اطهری‌فرد، علی محرابی دیداری با سیدمحسن خدام‌حسینی، پیشکسوت قرآنی کشورمان داشتند.

با توجه به اینکه محل فعالیت قرآنی ـ فرهنگی سیدمحسن خدام‌حسینی فرهنگسرای قرآن است، داوران حاضر در این رویداد در حاشیه آن درخواست دیدار با استاد خود را به رئیس فرهنگسرای قرآن(مجید زکی‌لو) ارائه می‌دهند تا اگر استاد شرایط لازم را داشته باشد به دیدار ایشان بروند. اما وی حضور آنها را نمی‌پذیرد و خود به دیدار آنها می‌رود.

در ادامه و پس از حضور خدام‌حسینی در بین داوران و شنیدن صدای چند نفر از متسابقان به وجد آمده و به تشویق قاریان می‌پردازد. احمد ابوالقاسمی، که از شاگردان استاد بوده است، به قصد شوخی از استاد گلایه می‌کند که چرا شاگردهای قدیمی را اینگونه تشویق نمی‌کردید؟ استاد با شنیدن این حرف‌ها می‌گوید: «توفیق زیارت قاریان قرآن در این روز هدیه بی‌نظیر خدا بوده است» و بعد شروع به شمردن سجایا و ویژگی‌های اخلاقی تعدادی از شاگردان حاضر در آن دیدار می‌کند.

در پایان این دیدار نیز توصیه‌هایی به قاریان قرآن کریم دارد از جمله اینکه تا می‌توانند نسبت به هم با محبت باشند و از ذکر خداوند متعال غفلت نورزند «فَاذْكُرُونِی أَذْكُرْكُمْ».

این روایت در صفحه شخصی علی محرابی، مدرس و فعال قرآنی کشور که به عنوان ناظر مسابقات قرآن مشکات حضور داشته، نقل شده است.

انتهای پیام
captcha