مهلت ثبت‌نام در طرح ملی «تلاوت» تمدید شد
کد خبر: 4079636
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

مهلت ثبت‌نام در طرح ملی «تلاوت» تمدید شد

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ملی تلاوت قرآن با عنوان «شباب‌الرضا» در لرستان، گفت: جوانان و نوجوانان علاقمند تا دهم شهریور فرصت دارند تا در این طرح ثبت‌نام کنند.

احمد کاظمی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستاناحمد کاظمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ملی «تلاوت» با عنوان «شباب الرضا» تا دهم شهریورماه امسال در لرستان، اظهار کرد: این طرح با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی تلاوت قرآن «شباب‌الرضا» در سه بخش حفظ، مفاهیم و تلاوت و در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: کلاس‌های تخصصی این طرح ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران هشت تا ۱۵ سال خواهد بود.

کاظمی با تأکید بر اینکه طرح ملی تلاوت قرآن «شباب الرضا» به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود، افزود: جوانان و نوجوانان علاقه‌مند جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق آدرس melitelavat.ir ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha