تصمیم جدید اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4080730
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

تصمیم جدید اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند که کمیته‌های سازمانی از تمام گروه‌‌ها در زندان‌های مختلف را از یکشنبه آینده منحل کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، باشگاه اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسرای فلسطینی در اعتراض به قوانین اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی از بندهای زندان خارج شده و در حیاط اعتصاب خواهند کرد.

کمیته عالی اضطراری اسرا نیز در پی افزایش تنش و فشار اداره امور زندان‌ها فلسطینیان را به اقدامات حمایتی از اسرا در روز آینده از طریق اختصاص خطبه‌های نمار جمعه به بیان مشکلات آنان دعوت کرد.

در راستای همین محدودیت‌ها مسئولان زندان نفحه سلول‌های اسرای جنبش جهاد اسلامی را مسدود و آنان را از هواخوری منع کرده است. این روند تاکنون ادامه داشته و بر اساس اعلام کمیته امور اسرا چنین اقدامی در زندان النقب نیز از سوی مقامات صهیونیست برای افزایش تنش انجام شده است.

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که اسرا روزهای دوشنبه و چهارشنبه را برای تمرکز بر اجرای اقدامات مبارزاتی اختصاص داده و در سپتامبر آینده به اعتصاب غذا با مشارکت تمام گروه‌های فلسطینی منتهی خواهد شد.

بر اساس اعلام باشگاه اسرا اعتصاب غذا منوط به رفتار و موضع اداره امور زندان‌ها بوده و در صورت ادامه یافتن برخی اقدامات محدود کننده آنان علیه اسرا آغاز خواهد شد.

یادآور می‌شود هم اکنون 4550 اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که در میان آنها 131 اسیر زن و 175 کودک وجود دارد و بیش از 700 نفر از آنها به صورت بازداشت موقت در زندان هستند.

انتهای پیام
captcha