رقابت 907 متسابق در دومین دوره مسابقات حفظ قرآن کانون‌های مساجد
کد خبر: 4081094
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

رقابت 907 متسابق در دومین دوره مسابقات حفظ قرآن کانون‌های مساجد

907 متسابق در دومین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات حفظ قرآنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، دومین دوره مسابقات حفظ جزء یک و حفظ کل قرآن کریم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، با حضور 907 شرکت‌کننده در دو بخش دختران و پسران در رده سنی 8 تا 16 سال از چهارم شهریورماه در کانون فرهنگی و هنری برهان واقع در بلوار کلاهدوز، مسجد امام صادق(ع) آغاز شده و تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

بنابر این گزارش، دوره اول این مسابقات در رشته حفظ جزء یک با 815 شرکت‌کننده برگزار و پس از رقابت در مرحله کتبی تعداد 492 نفر به مرحله شفاهی راه یافتند که از این تعداد 72 نفر به‌عنوان برگزیدگان مشخص شدند و طی مراسمی از آنان تقدیر شد.

این دوره نیز تعداد 907 شرکت‌کننده پس از حضور در مرحله کتبی با کسب حد نصاب به مرحله شفاهی راه خواهند یافت و در مرحله شفاهی برای کسب رتبه به رقابت خواهند پرداخت.

اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن کریم حفظ جزء یک و حفظ کل همزمان با 12 شهریورماه در سالن صبای صداوسیمای خراسان رضوی برگزار و مراسم تجلیل از برگزیدگان انجام خواهد شد.

تقدیر ویژه از حافظان دارای حد نصاب حسن حفظ بین 99 تا 100 امتیاز و اهدای سفر کربلا به دو نفر از برگزیدگان در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات حفظ قرآن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha