دوره‌های «هنر خوب زیستن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4084712
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
در راز و جرگلان

دوره‌های «هنر خوب زیستن» برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی از برگزاری دوره‌های آموزشی «هنر خوب زیستن» با رویکردی قرآنی و روانشناختی به منظور ارتقای بهداشت روان و کاهش آسیب‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی در شهرستان راز و جرگلان خبر داد.

دوره‌های «هنر خوب زیستن»لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری دوره‌های سه روزه آموزشی «هنر خوب زیستن» با رویکردی قرآنی و روانشناختی خبر داد و گفت: این دوره‌ها به منظور ارتقای بهداشت روان و کاهش آسیب‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی از ۲۰ الی ۲۹ شهریورماه در شهرستان راز وجرگلان در سه منطقه راز، یکه‌صعود و غلامان برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین دوره ویژه فعالان عرصه فرهنگی شهر راز از یکشنبه، ۲۰ شهریور تا سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه در محل کانون فرهنگی شهید رجایی این  شهر برگزار می‌شود.

شکرانی اظهار کرد: این طرح از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری امام جمعه، فرمانداری و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان راز وجرگلان برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی از اساتید این دوره‌ها به حمیدرضا سلمانیان، پژوهشگر، مدرس و مشاور در حوزه تعلیم و تربیت و سبک زندگی، پروین احمدزاده، کارشناس ارشد فلسفه اسلامی، مدرس، مشاور و مربی سبک زندگی و مهدی شکری، کارشناس ارشد فلسفه و منطق اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha