جای خالی مردم در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4086546
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

جای خالی مردم در مسابقات قرآن اوقاف

نفر اول حفظ 10 جزء قرآن کریم در مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان البرز گفت: بهتر است مسابقات قرآنی با شور بیشتری و در حضور مردم برپا شود تا بیشتر مورد توجه جامعه قرار بگیرد.

مسابقات قرآن

مرضیه پورمنگانی، نفر اول حفظ 10 جزء قرآن کریم در مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: سطح این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های پیش پایین آمده بود و این دومین دوره‌ای بود که من شرکت کردم.

وی درباره سطح داوری‌ها افزود: داوری‌ها از نظر من از سطح بالایی برخوردار بود و من به‌عنوان نفر اول 10 جزء قرآن کریم انتظار این سطح از داوری را نداشتم.

پورمنگانی با تأکید بر اینکه شرکت در مسابقات برای تثبیت و تقویت محفوظات بسیار خوب و تأثیرگذار است، گفت: در کلاس‌های قرآنی دوستانی داریم که سن بالایی دارند و از لحاظ صوت و لحن زیاد در سطح مسابقه نیستند؛ به همین دلیل هیچ‌گاه شرایطی برای آنان فراهم نشده که خود را در سطح مسابقات ارزیابی کنند و بتوانند محفوظات خود را عرضه کنند.

نفر اول حفظ 10 جزء قرآن کریم در مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان البرز تصریح کرد: باید سطح دیگری از مسابقات برای فعالان قرآنی که در سطوح عالی و بالا نیستند برگزار شود که بتوانند محفوظات خود را ارزیابی کنند و نقاط ضعف خود را بشناسند و آن را تقویت کنند.

وی افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات خیلی بالا نیست و همین باعث می‌شود که رقابت آنچنانی به‌وجود نیاید؛ بنابراین بهتر است این جلسات با شور بیشتری و در حضور مردم برپا شود تا بیشتر مورد توجه جامعه قرار بگیرد.

پورمنگانی در پایان گفت: بهتر است که بیشتر به فعالان قرآنی توجه شود و برای آنها ارزش قائل شوند، زیرا جامعه ما یک جامعه اسلامی است و باید ارزش و اهمیت بیشتری از نظر مالی و جوایز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام
captcha