راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت هتک حرمت قرآن
کد خبر: 4087422
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت هتک حرمت قرآن

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و هتک حرمت قرآن و مقدسات پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران تا میدان انقلاب برگزار شد.

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت هتک حرمت قرآن

به گزارش ایکنا در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت عده معدودی از عناصر خودفروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن برخی مساجد و هتک حرمت نسبت به بانوان محجبه، تظاهرات مردمی علیه این هتاکان به ساحت قرآن و مقدسات بعد از اقامه نماز جمعه این هفته، اول مهرماه، در سراسر کشور برگزار شد.

این مراسم در تهران نیز پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران تا میدان انقلاب اسلامی برگزار شد و نمازگزاران تهرانی اقدامات هتاکانه این اغتشاشگران و فتنه گران را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی قوه قضاییه با افراد مخل امنیت و هتاکان به مقدسات شدند.


گزارش تصویری راهپیمایی مردم تهران در اعتراض به اغتشاشات اخیر 


«به پا خیز ای زن و مرد مسلمان دوباره فتنه گر آمد به میدان»، «عامل وحدت ما، ولایت فقیه است باعث عزت ما، ولایت فقیه است»، «دشمن ما، دشمن جانی بُوَد مسبب جنگ روانی بُوَد»، «ستون پنجم می کند جنایت می کند اسرائیل از او حمایت»، «نیروی انتظامی، حافظ امنیت است پیروی از رهبری باعث هر عزت است»، «اهانت به قرآن رسم منافقین است فتنه و آشوبگری کار منافقین است»، «زنان باحجاب ما، مایه افتخارند فتنه گران بی حیا، مایه ننگ وعارند»، «وصیت شهیدان اطاعت از ولایت سفارش حاج قاسم حمایت از ولایت» در کنار شعارهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» از جمله شعارهای تظاهرات کنندگان در این مراسم بود.

در پایان مراسم نیز قطعنامه‌ای در 6 بند صادر شد که در بخش‌هایی از آن آمده است: «بدخواهان نظام و دشمنان خارجی، گمان کرده‌اند خواهند توانست با ایجاد فتنه و آشوب‌های داخلی، حرکت بالنده و پیش روندۀ انقلاب الهی ما را سد کرده، حال آنکه پس از گذشت بیش از ۴ دهه از حیات طیبۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام فتنه‌های مذبوحانه آنان با شکست مواجه شده و انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار روز افزونش، همچنان به راه نورانی خود ادامه می‌دهد.

آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه‌انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب‌خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم‌خوردگان از نظام اسلامی برای ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.

در این حادثۀ دردناک جسارتی بزرگ صورت گرفت و آن ظلم نابخشودنی به قرآن کریم است که عده‌ای مزدور در فضای یله و رهای مجازی به قرآن جسارت کردند، بر لزوم اقدام عاجل مسئولان در سالم‌سازی فضای رها و مسموم مجازی، این اقدام سخیف و زشت را به شدت محکوم نموده و با عذر خواهی از محضر خداوند متعال عرض می‌کنیم آنها فکر می‌کنند با آتش زدن قرآن می‌توانند نور آن را خاموش سازند ولی همانگونه که ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌ها نتوانستند از نورانیت قرآن بکاهند، این تفاله‌های استکبار نیز به حکم آیه «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ » نخواهند توانست ذره‌ای از عظمت قرآن کم کنند.

ما با تمام وجود اعلام می‌کنیم تا جان در بدن داریم از قرآن و اهل بیت «علیهم السلام» و ولایت جدا نخواهیم شد و همچنان ادامه دهندۀ راه نورانی شهدا و امام شهدا بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهیم گذاشت.»

همزمان با تهران، این راهپیمایی در سایر شهرستان‌های  استان تهران و دیگر نقاط کشور برگزار شد.

انتهای پیام
captcha