ثبت‌نام طرح پاییزه مؤسسه همیار قرآن و عترت قم آغاز شد
کد خبر: 4091336
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

ثبت‌نام طرح پاییزه مؤسسه همیار قرآن و عترت قم آغاز شد

دوره‌های پاییزه مؤسسه همیار قرآن و عترت قم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن و عترت قمحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن و عترت قم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره‌های پاییز این مؤسسه با شعار «بهترین شیوه، کمترین هزینه و در هر ساعت از شبا‌نه‌روز» در بستر فضای مجازی با آموزش‌های چندبعدی (تصویری، صوتی و متنی) ویژه تمام مقاطع سنی بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس‌های اصلی موسسه در زمینه روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، مهارت عملی تجوید، ترتیل(در سه سطح مقدماتی، تکمیلی، مسابقه‌ای)، تفسیر، حفظ گروهی و انفرادی قرآن، ترجمه و مفاهیم در سه سطح (مقدماتی، متوسطه، تکمیلی)، تربیت مربی رشته‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی، تجوید و تربیت مربی کودک برپا می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان دوره‌های اصلی می‌توانند به انتخاب خود در یکی از کارگاه‌های آموزشی به صورت رایگان شرکت کنند، بیان کرد: این کارگاه‌ها شامل موضوعات مهدویت، اصول و روش‌های حفظ، برنامه‌دهی محفوظات، آموزش اوریگامی، اصول اختصاصی کلاسداری، تربیت فرزند قرآنی، بهداشت صوت، تفسیر نهج‌البلاغه، تفسیر موضوعی قرآن و تفسیر ترتیبی قرآن است. 

وی با بیان اینکه در کنار کلاس‌ها، مشاوره آنلاین نیز به قرآن‌آموزان انجام می‌شود، ادامه داد: کلاس‌ها به صورت آنلاین و آفلاین و شبیه‌سازی کلاس‌های حضوری یا از طریق ویدئوکنفرانس تشکیل می‌شود. همچنین آزمون‌ها و مسابقاتی نیز به منظور حفظ آمادگی شرکت‌کنندگان در دوره در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره ۰۹۹۰۱۵۴۰۰۱۴ پیامک ارسال کنند یا از طریق پیام‌رسان ایتا با آیدی hamyartaali ،najafi2854 در ارتباط باشند.

آئین‌نامه، سرفصل‌ها و جزئیات مربوط به نحوه برگزاری کلاس‌ها و ثبت‌نام مؤسسه همیار قرآن قم

انتهای پیام
captcha