جزئیات برگزاری مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های ودجا
کد خبر: 4091415
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

جزئیات برگزاری مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های ودجا

مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و خانواد‌ه‌های کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آذرماه برگزار می‌شود.

مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و خانواد‌ه‌های کارکنان وزارت دفاعبه گزارش ایکنا، مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و خانواد‌ه‌های کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آذرماه به میزبانی ادارات مختلف برگزار خواهد شد.

بنابر گفته حسن فراهانی، مدیر دارالقرآن این وزارت «این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ کل و اجزاء 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و مفاهیم جزء 25 ویژه آقایان شاغل و وظیفه و مفاهیم جزء 22 ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان (با اخذ دو مرحله آزمون آزمایشی به منظور آمادگی بیشتر متسابقان از طریق سامانه پرسش‌نامه آنلاین در مهرماه) برگزار می‌شود».

میزبانی هر کدام از گروه‌های مسابقات طبق روال، با یکی از ادارات وزارت دفاع خواهد بود و رقابت در رشته مفاهیم به صورت همزمان در فضای مجازی یا به صورت کتبی و حضوری برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش رقابت در بخش فرزندان دختر در دو مقطع سنی پایین و بالای 16 سال سوم آذرماه، مقطع بانوان شاغل و همسران، جمعه، چهارم آذرماه به میزبانی اداره ملک، در مقطع فرزندان پسر  در دو مقطع سنی پایین و بالای 16 سال، پنجشنبه، 10 آذرماه به میزبانی اداره طوبی و در بخش آقایان شاغل و نیروهای وظیفه، جمعه، 11 آذرماه به میزبانی اداره سلام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha