جزئیات مسابقات قرآن اداره مبین وزارت دفاع
کد خبر: 4092429
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

جزئیات مسابقات قرآن اداره مبین وزارت دفاع

مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های اداره مبین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در رشته‌های مختلف 4 تا 6 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن اداره مبین وزارت دفاعبه گزارش ایکنا، مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های اداره مبین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش بانوان(بانوان شاغل، همسران و فرزندان دختر) و آقایان (همسران و فرزندان پسر) در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و حفظ اجزای ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ قرآن، مفاهیم قرآن، اذان، نهج‌البلاغه و احکام به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ و اذان در بخش آقایان گروه کارکنان پایور و وظیفه، چهارشنبه، چهارم آبان‌ماه و در بخش بانوان شاغل، همسران و فرزندان دختر و پسر پنجشنبه، پنجم آبان‌ماه به صورت حضوری در نوبت صبح در شرکت صها برگزار خواهد شد.

رقابت‌ها در رشته مفاهیم، چهارم آبان‌ماه، در رشته احکام، پنجم آبان‌ماه و در رشته نهج‌البلاغه، ششم آبان‌ماه از ساعت 20 تا 21 از طریق سامانه آنلاین پرسش‌ساز و پاسخ به سؤالات چهارگزینه‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha