دوره آموزشی و مهارتی حضور سالم در فضای مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 4107013
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

دوره آموزشی و مهارتی حضور سالم در فضای مجازی برگزار می‌شود

دوره ارتقای معنویت و حضور سالم در فضای مجازی ویژه خانواده‌های وزارت دفاع برگزار می‌شود.

دوره ارتقای معنوی و حضور سالم در فضای مجازیبه گزارش ایکنا، دوره ارتقای معنوی و حضور سالم در فضای مجازی ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشجویان دانشگاه مالک‌اشتر به صورت رایگان برگزار می‌شود.

این دوره در قالب 74 ساعت آموزشی با هدف توانمندسازی و توجه به جایگاه معنویت در بهره‌مندی صحیح از ظرفیت فضای مجازی و اینکه چگونه در شرایط حساس و بحرانی در فضای مجازی امن بمانیم؟ از سوی انستیتو ایزایران از شرکت‌های زیرمجموعه صاایران از سوم دی‌ماه تشکیل می‌شود.

طراحی خلاق، روش‌های مخاطب‌شناسی و تبلیغات در رسانه‌های مجازی، مبانی خبر و شبکه‌سازی در رسانه‌ها، آشنایی با مفاهیم شناختی در حوزه رسانه، آشنایی با ویژگی‌های سواد موبایلی و رسانه‌ای(پلتفرم‌های داخلی و خارجی)، آموزش مبانی تصویر و استفاده از بصری‌سازی در شبکه‌های اجتماعی و مبانی آموزش روانشناسی رسانه‌های مجازی و اخلاق حرفه‌ای در فضای مجازی و ... از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

علاقه‌مندان تا 25 آذرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به تارنمای https://tbao.ir مراجعه کنند.

همچنین بنا بر اعلام دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رتبه‌های پنج اداره برگزیده براساس تعداد رتبه‌های کسب شده در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان شاغل(آقا و بانو)، خانواده‌ها (همسران و فرزندان) و سربازان وظیفه ودجا شامل اداره مبین با 54 شرکت‌کننده، اداره ملک با 48 شرکت‌کننده، اداره تنزیل با 32 شرکت‌کننده، اداره نصر با 23 شرکت‌کننده و اداره شفا با 20 شرکت‌کننده است.

انتهای پیام
captcha