مهلت ثبت‌نام در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن تمدید شد
کد خبر: 4092099
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

مهلت ثبت‌نام در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن تمدید شد

مهلت زمان ثبت‌نام در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تمدید شد.

ساماندهی داوران مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا، زمان اولیه برای ثبت‌نام در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم از ابتدای مهر تا 25 این ماه در نظر گرفته شده بود که این مهلت تا پایان مهرماه تمدید شد.

به دلیل مشکلات به وجود آمده در مورد وضعیت اینترنت کشور در برخی از مناطق و با توجه به اینکه طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در سال آینده برگزار نخواهد شد، بنا بر درخواست بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، مهلت ثبت‌نام سومین دوره این طرح که پیش از این مرحله اول غربالگری نفرات آن از سوی ستاد عالی مسابقات انجام شده، تمدید شده است.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در این باره اظهار کرد: پس از برگزاری دوره سوم در سال 1401، برگزاری این آزمون در سال آینده متوقف خواهد شد و در این زمان بر روی موضوع ارتقای و آموزش‌های تخصصی به ‌منظور رفع کمبودهای موجود در استان‌ها پرداخته خواهد شد و دوره چهارم این طرح پس از تکمیل فرایند آموزشی، نیمه دوم سال 1403 برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این طرح می‌توانند با مراجعه به نشانی  http://reg.stdqrn.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مستندات اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha