اعلام نتایج مرحله کتبی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 4104324
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

اعلام نتایج مرحله کتبی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن

نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

اعلام نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا، نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم که 30 آبان‌ماه در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت و لحن به ‌صورت مجازی برگزار شده بود، از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

بر همین اساس در این مرحله از آزمون، 321 نفر از شرکت‌کنندگان، مجاز به راهیابی به مرحله بعدی این طرح شدند. نفرات پذیرفته شده در مرحله کتبی پس از شرکت در دوره آموزشی در مرحله شبیه‌سازی شرکت خواهند کرد.

پس از بررسی نحوه عملکرد داوطلبان در مرحله شبیه‌سازی، افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح (مصاحبه علمی - مهارتی) راه خواهند یافت.

مدیران مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز امیدواری کرده‌اند با برنامه‌ریزی انجام شده تا قبل از آغاز مسابقات مرحله شهرستانی سال بعد بتواند منتخبان این دوره را معرفی کنند و در دوره پیش روی مسابقات از این ظرفیت جدید بهره ببرند.

یادآور می‌شود در دوره‌های اول و دوم طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن 490 نفر موفق به اخذ مدرک داوری در سطوح 1 تا 4 مسابقات قرآن کریم شده‌اند. در سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران نیز مجموعاً ۶۹۹ نفر در مجموع پنج رشته ثبت‌نام کرده‌‌اند.

دریافت نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha