موج‌سواری دشمنان انقلاب بر احساسات دانش‌آموزان
کد خبر: 4092184
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

موج‌سواری دشمنان انقلاب بر احساسات دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: رسانه‌های معاند و دشمنان انقلاب احساسات برخی از دانش‌آموزان را در اغتشاشات اخیر تحریک و در این قائله موج‌سواری کردند.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش البرز، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز، 24 مهرماه به همراه جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان البرز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این استان با سردار عباسعلی محمدیان دیدار کردند.

حجرگشت در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت و هفته فراجا بیان کرد: عزیزان انتظامی در سازمانی در حال خدمت هستند که در تمام ایام سال به‌صورت ۲۴ ساعت در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

وی افزود: در تمام روزهایی که عموم مردم در حال استراحت و گذراندن ایام فراغت هستند کارکنان انتظامی در راستای تأمین امنیت شهروندان در حال خدمت هستند. برخورد با اقشار مختلف مردم و معذوراتی که پلیس در انجام مأموریت‌ها دارد خدمت در این سازمان را بسیار حساس و سخت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به موج سواری و تحریک احساسات برخی از دانش‌آموزان در اغتشاشات اخیر توسط رسانه‌های معاند و دشمنان انقلاب گفت: خوشبختانه با سعه صدری که کارکنان انتظامی در برخورد با رفتارهای هیجانی دانش‌آموزان به‌کارگیری شد، این تجمعات به‌خوبی در استان البرز مدیریت شد.

وی یادآور شد: به نمایندگی از تمام کارکنان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان از تلاش‌های نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی استان البرز نهایت تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم در زمینه‌های آموزشی همچون گذشته از تجربیات کارشناسان پلیس در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha