اعلام فراخوان شرکت در دوازدهمین همایش «سیره علوی» در البرز
کد خبر: 4092404
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

اعلام فراخوان شرکت در دوازدهمین همایش «سیره علوی» در البرز

فراخوان دوازدهمین همایش ملی «سیره علوی» با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در البرز اعلام شد.

همایش «سیره علوی»

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان دوازدهمین همایش ملی «سیره علوی» با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در البرز اعلام شد. این همایش ۱۳ بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد و مقالات برتر در مجلات علمی ـ پژوهشی مورد تأکید وزارت علوم و تحقیقات چاپ می‌شوند.

همایش در دو محور «جهاد تبیین در آیینه سیره علوی» و شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» برگزار خواهد شد.

موضوعات با محوریت اول همایش شامل «سیره عملی امام علی(ع) در جهاد تبیین، الزامات جهاد تبیین در نهج‌البلاغه و سیره علوی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، جهاد تبیین و تربیت اسلامی، جهاد تبیین و تربیت شهروندی، جهاد تبیین و تربیت سیاسی، جهاد تبیین و حجاب و عفاف، جهاد تبیین و وظایف اقشار جامعه، جهاد تبیین، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و اقدامات جهاد تبیین، آسیب‌شناسی و موانع اجرایی جهاد تبیین» همچنین سایر مواردی که با محوریت جهاد تبیین با استناد به سیره و گفتار علوی، است.

موضوعات محور دوم شعار سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در سیره و گفتار علوی، راهکار‌های مقابله با موانع تولید داخلی، مبارزه با مفاسد اقتصادی در حکومت علوی، الگو‌های بهبود فضای کسب و کار در سیره علوی، کارآفرینی و اشتغالزایی در سیره علوی، کنترل و نظارت و بازرسی، مبانی و الزامات اخلاق تجاری در سیره علوی، مبارزه با گران‌فروشی و احتکار با استناد به سیره و گفتار علوی، الگوی توسعه اقتصادی پایدار با استناد به سیره و گفتار علوی» و محوریت شعار سال با استناد به سیره و گفتار علوی، است.

علاقه‌مندان البرزی برای شرکت در این همایش تا ۲۰ دی‌ماه سال‌ جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

ارسال مقالات از طریق سایت همایش به نشانی https:khorramabad.iau.lr/sirhalavi/fa و یا Sirehalavi ۱۲@yahoo.com امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha