دوره تخصصی خبرنگاری ویژه طلاب در جامعة‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 4092433
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

دوره تخصصی خبرنگاری ویژه طلاب در جامعة‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة‌الزهرا(س) از برگزاری دوره تخصصی خبرنگاری ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان این مرکز خبر داد.

دوره تخصصی طلبه خبرنگار در جامعة الزهرا(س)به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جامعة‌الزهرا(س)، ندا حکمت‌نیا، رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة‌الزهرا(س) با اشاره به برگزاری اولین دوره تخصصی خبرنگاری ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان، اظهار کرد: این دوره به‌صورت آنلاین در هشت جلسه از دوم آبان‌ماه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان تحریریه، مفهوم‌شناسی خبر، ارزش‌های خبری، عناصر خبری، لید، تیتر و سبک‌های خبری شایع و پراستفاده، اصول و انواع مصاحبه، آمادگی‌های قبل و حین مصاحبه از جمله سرفصل‌های این دوره هستند.

حکمت‌نیا هدف اصلی از برگزاری این دوره را تربیت خبرنگار متعهد، تأثیرگذار و مورد نیاز عرصه رسانه بیان کرد و گفت: شرکت‌کنندگان این دوره پس از قبولی در آزمون وارد دوره تکمیلی تربیت طلبه خبرنگار می‌شوند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام این دوره تا ۲۶ مهرماه است، گفت: ثبت‌نام در این دوره از دو طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir (بخش دوره‌ها/ طلبه خبرنگار ۱۴۰۱) امکان‌پذیر است؛ همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق ارتباط با شناسه کاربری ammar_۲۰@ در پیام‌رسان ایتا در این دوره ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة‌الزهرا(س) یادآور شد: متقاضیان محترم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت‌نام با شماره داخلی ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha