تمدید ثبت نام مسابقات سراسری قرآن بسیج + تیزر
کد خبر: 4092439
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

تمدید ثبت نام مسابقات سراسری قرآن بسیج + تیزر

زمان ثبت‌نام برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج به مدت 20 روز تمدید شد.

تمدید ثبت نام مسابقات سراسری قرآن بسیج + تیزر

به گزارش ایکنا، دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین زمان ثبت نام برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج را به مدت 20 روز تمدید کرد.

بر همین اساس مهلت اولیه ثبت نام برای نام‌نویسی در رویداد اوایل شهریورماه تا پایان مهرماه بود که این زمان تا روز 20 آبان‌ماه تمدید شده است. متقاضیان حضور در این مسابقات می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه quranbsj.ir نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

مسئولان برگزاری مسابقات قرآن بسیج برای سهولت بیشتر مخاطبان علاوه بر ثبت نام از طریق سامانه معرفی شده، چهار درگاه در سامانه پارس‌لاین به ثبت‌نام برای بخش‌های فردی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی اختصاص داده‌اند.

بیست و نهمین دوره جشنواره قرآن و عترت بسج در بخش‌های فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی برگزار می‌شود. در بخش فردی که اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین بخش این رویداد است شاهد برگزاری رقابت در ۲۳ رشته و چهار گروه سنی (زیر هفت سال، هفت تا ۹ سال، ۹ تا ۱۴ سال و بالاتر از ۱۴ سال) خواهیم بود.

همچنین بر اساس اطلاعات درج شده در آیین‌نامه این دوره از جشنواره، فرایند کلی این رویداد طی یک بازه زمانی شش ماهه به سرانجام خواهد رسید. مرحله نهایی این مسابقات اواخر بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

الهام وقاری
انتهای پیام
captcha