زمان‌بندی جدید مراحل مختلف مسابقات قرآن بسیج اعلام شد
کد خبر: 4094045
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

زمان‌بندی جدید مراحل مختلف مسابقات قرآن بسیج اعلام شد

زمان‌بندی جدید بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج اعلام شد و بر اساس آن مرحله اول این مسابقات در آذرماه و مرحله نهایی نیز در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

اعلام زمانبندی جدید مراحل مختلف مسابقات قرآن بسیج

به گزارش ایکنا،‌ برنامه زمانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج از سوی دارالقرآن بسیج اعلام شد. این برنامه نسبت به آنچه در آیین‌نامه مسابقات آمده تغییر کرده و این تغییرات به دلیل تمدید زمان ثبت‌نام مسابقات تا 20 آبان‌ماه بوده است.

مرحله حوزه‌ای این دوره از مسابقات که اولین مرحله این رویداد نیز هست از ابتدای آذرماه آغاز می‌شود و در حوزه‌های مختلف سراسر کشور تا دهم این ماه به پایان می‌رسد. مرحله ناحیه‌ای این مسابقات نیز طی روز‌های بیستم تا پایان آذرماه برگزار می‌شود.

مرحله استانی این مسابقات در دو مرحله ارزیابی اولیه و مرحله حضوری برپا می‌شود که زمان برگزاری ارزیابی اولیه روزهای پنجم تا دهم دی‌ماه و مرحله اصلی نیز روزهای دهم تا 16 دی در جریان خواهد بود.

در نهایت نیز شاهد برگزاری مرحله کشوری این رویداد خواهیم بود، مرحله کشوری نیز همچون مرحله استانی در دو مرحله ارزیابی اولیه و مرحله نهایی برگزار می‌شود.

ارزیابی اولیه مرحله کشوری بیستم تا سی‌ام دی‌ماه و مرحله نهایی این مسابقات نیز روزهای 12 تا 22 بهمن‌ماه در جریان خواهد بود.

بیست و نهمین دوره جشنواره قرآن و عترت بسج در بخش‌های فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی برگزار می‌شود. در بخش فردی که اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین بخش این رویداد است شاهد برگزاری رقابت در ۲۳ رشته و چهار گروه سنی (زیر هفت سال، هفت تا ۹ سال، ۹ تا ۱۴ سال و بالاتر از ۱۴ سال) خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha