اعضای جدید ستاد عالی مسابقات قرآن انتخاب می‌شوند
کد خبر: 4092738
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

اعضای جدید ستاد عالی مسابقات قرآن انتخاب می‌شوند

جلسه چهل و نهم ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور اول آبان‌ماه به منظور انتخاب مسئولان کمیته‌ها و نیز انتخاب اعضای حقیقی این ستاد برگزار می‌شود.

اعضای جدید ستاد عالی مسابقات قرآن انتخاب می‌شوندبه گزارش ایکنا، چهل و نهمین جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور یکشنبه اول آبان‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر اعضای این ستاد برگزار می‌شود.

با توجه به اتمام احکام دوساله مسئولان کمیته‌ها و اعضای حقیقی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور در تابستان سال جاری، دبیرخانه این ستاد طی مکاتبه‌ای از اعضای حقوقی و نمایندگان نهادهای عضو درباره ترکیب افراد پیشنهادی برای دوره جدید نظرخواهی کرده که اسامی ارسالی از سوی شورای معین مورد بررسی قرار گرفته و در جلسه روز اول آبان‌ماه به رأی گذاشته خواهد شد. بر همین اساس نخستین دستور این جلسه انتخاب مسئولان کمیته‌ها و اعضای حقیقی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور خواهد بود.

ارائه گزارش مقدمات برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نیز گزارشی از مراحل برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از دیگر دستورهای این جلسه است.

کمیته «طرح و برنامه»، «علمی و فنی»، «نظارت و ارزیابی»، «تبلیغات و اطلاع‌رسانی» و «امور بین‌الملل» از جمله کمیته‌های ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور است.

یادآور می‌شود، ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی، مجموعه‌ای متشکل از ۲۷ عضو حقوقی و حقیقی است که عالی‌ترین نهاد سیاستگذاری و ساماندهی مسابقات قرآنی در سطح کشور بوده و دبیرخانه آن در سازمان اوقاف و امور خیریه مستقر است.

انتهای پیام
captcha