اعلام اولویت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد عالی مسابقات قرآن
کد خبر: 4099492
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

اعلام اولویت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد عالی مسابقات قرآن

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور موضوعات و اولویت‌های این کمیته در دور جدید فعالیت‌های آن را اعلام کرد.

محمدحسین محمدزادهبه گزارش ایکنا، این سرفصل‌ها در جلسه مشترک محمدحسین محمدزاده، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور با حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه طرح، و به تفاهم و موافقت و قول حمایت رسیده است. این سرفصل‌ها به شرح زیر است؛ 

موضوع هویت مسابقات جمهوری اسلامی ایران و برندینگ آن شامل مواردی چون؛ تعیین نام و عنوان مسابقات، طراحی نشان(آرم) مسابقات و...، فرایند انتخاب و تعیین نام و فرایند طراحی نشان از دو طریق فراخوان عمومی و طرح و بررسی در کارگروه تخصصی انجام می‌شود.

تعریف مواجهه صحیح با مقوله مسابقات و تبلیغ و اطلاع رسانی آن، به عنوان یکی از بهترین فضاهای تجمع اهل الله (قال علی علیه السلام: اهل القرآن اهل الله و خاصته)

تدوین نقشه و جدول جامع تبلیغات و اطلاع رسانی طراز تمامی مسابقات (هر نوع مسابقه چه نوع تبلیغات و اطلاع‌رسانی را می‌طلبد.)

برقراری ارتباط تعریف شده و مؤثر با امکانات تبلیغی و اطلاع‌رسانی مجازی مسابقات چون پایگاه اطلاع‌رسانی، سکوها(پلتفرم‌)، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعیِ مرکز امور قرآنی و نهادهای مشارکت‌کننده در قالب کارگروه تخصصی مربوطه

برقراری ارتباط تعریف شده و مؤثر کمیته با امکانات برنامه‌سازی و تولید برنامه و گروه‌های برنامه‌ساز در قالب کارگاه تخصصی متشکل از مدیران، کارشناسان و تولیدکنندگان رسانه شنیداری و دیداری در قالب کارگروه تخصصی مربوطه

برقراری ارتباط تعریف شده و مؤثر کمیته با امکانات و ظرفیت‌های حوزه رسانه مکتوب و خبرگزاری‌ها در قالب کارگروه تخصصی مربوطه

برقراری ارتباط تعریف شده و مؤثر کمیته با مدیران و کارشناسان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در قالب کارگروه تخصصی

برقراری ارتباط تعریف شده و مؤثر با امکانات و ظرفیت‌های دو حوزه تبلیغات شهری و پیام‌رسانی‌های مخابراتی در قالب کارگروه تخصصی مربوطه

تولید متون و مضامینِ تبلیغی و اطلاع‌رسانی مورد نیاز و استفاده در پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات و سکوها در بخش‌هایی چون معرفی داوران، شرکت‌کنندگانِ تمامی ادوار و ...، تبلیغاتِ شهری، تیزرها، آنونس‌ها، پیام‌های تبلیغی، برنامه‌های مستند، گزارشی و ...، متون مورد استفاده مجریان مسابقات و شعارها و کاریکلماتورهای مورد نیاز و استفاده در تبلیغات و مصاحبه‌های مسئولان برگزاری در قالب کارگروه تخصصی مربوطه.

برقراری ارتباط تعریف شده و مؤثر کمیته با کمیته‌های دیگر ستاد به‌ ویژه کمیته طرح؛ به عنوان نمونه بر اساس یافته‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی، لزوم طراحی مسابقات قرآنی در کنار مسابقات حرفه‌ای با فراگیری حداکثری میزان شرکت‌کنندگان؛ فرایند طراحی این طرح از دو طریق فراخوان عمومی و کارگروه تخصصی انجام می‌شود.

تمام موارد مذکور در جلسه مشترکی با رئیس محترم مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، طرح و به تفاهم و موافقت و قول پشتیبانی و حمایت رسید.

از دوستان خبرگزاری ایکنا خواهش می‌کنیم ارتباط دوسویه را بین کمیته تبلیغ و اطلاع رسانی با عموم مردم عزیز و صاحبان نظر و ایده به ویژه در موارد فراخوان‌های مطروحه برقرار و تقویت کنند.

انتهای پیام
captcha